Εμφάνιση απλής εγγραφής

Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας σχετικά με τις προκλήσεις, τις δυνατότητες και τις προοπτικές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως αυτή εφαρμόστηκε στην Ελλάδα την περίοδο της πανδημίας του Covid-19

dc.contributor.advisorΧλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ
dc.contributor.authorΜπεκιάρη, Αδαμαντία
dc.date.accessioned2021-12-21T06:47:27Z
dc.date.available2021-12-21T06:47:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13990
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1413
dc.description.abstractΗ πανδημία των τελευταίων ετών επέφερε ξαφνικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων, με συνέπεια το σταμάτημα της κανονικότητας της εκπαιδευτικής δράσης σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έκτακτης ανάγκης, είτε όπως καλείται διαφορετικά η τηλεκπαίδευση, αποτέλεσε τη μοναδική λύση με στόχο τη συνέχιση της εκπαίδευσης των παιδιών από το σπίτι κατά την περίοδο της πανδημίας στη χώρα μας. Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να συνεχίζουν τις δράσεις τους μέσα στα καινούρια δεδομένα και να αποκαταστήσουν άμεσα την επικοινωνία με την αξιοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την οποία, όμως, οι περισσότεροι στη χώρα μας δεν ήταν εξοικειωμένοι. Κλήθηκαν, επομένως, να αντιμετωπίσουν σημαντικές προκλήσεις, όπως ήταν για παράδειγμα τα διαφοροποιημένα επίπεδα ψηφιακών ικανοτήτων, ο μη επαρκής τεχνολογικός εξοπλισμός, καθώς επίσης και η τεράστια έλλειψη προσβασιμότητας σε αυτή την εκπαιδευτική δράση είτε ακόμα και η μη επαρκής επιμόρφωση σχετικά με αυτό το ζήτημα. Στόχος της συγκεκριμένης τακτικής ήταν να διευκολυνθεί και πάλι η επικοινωνία μεταξύ του εκπαιδευτικού κόσμου και να συνεχιστεί κατά κάποιον τρόπο η μαθησιακή δράση. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως τα τελευταία χρόνια έρευνες αναφέρουν πως η τηλεκπαίδευση αποτελεί την καταλληλότερη εκπαιδευτική τακτική μετά τη δια ζώσης διδασκαλία. Η εφαρμογή της εν λόγω εκπαιδευτικής δράσης έφερε και πάλι στην επιφάνεια τη συζήτηση για τις εκπαιδευτικές ανισότητες στις σύγχρονες σχολικές μονάδες, αφού αρκετά παιδιά δεν είχαν τα απαιτούμενα εφόδια για να συμμετέχουν σε μια τέτοια δράση. Κυριότερος στόχος της εν λόγω εργασίας είναι η μελέτη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ό,τι έχει να κάνει με τον τρόπο δράσης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη χώρα μας κατά την περίοδο της πανδημίας, τα προβλήματα τα οποία υπήρξαν, καθώς επίσης και τη σχέση της αποδοτικότητας αυτής της εκπαιδευτικής δράσης με τα κοινωνικά και οικονομικά γνωρίσματα των παιδιών.el
dc.format.extent123el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας σχετικά με τις προκλήσεις, τις δυνατότητες και τις προοπτικές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως αυτή εφαρμόστηκε στην Ελλάδα την περίοδο της πανδημίας του Covid-19el
dc.title.alternativeViews of primary school teachers on the challenges, possibilities and prospects of distance education, as implemented in Greece during the Covid-19 pandemicel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe pandemic of recent years has brought about sudden changes in people's daily lives, resulting in the cessation of the regularity of educational action at the global and national levels. Emergency distance education, or as e-learning is otherwise called, was the only solution aimed at continuing the education of children from home during the pandemic period in our country. Teachers were called to continue their actions in the new data and to immediately establish communication with the use of distance education for which, however, most in our country were unfamiliar. They were therefore called upon to face significant challenges, such as differentiated levels of digital skills, inadequate technological equipment as well as the huge lack of accessibility to this educational activity or even insufficient training on this issue. The aim of this tactic was to facilitate communication again between the educational world and to continue in some way the learning action. We should not forget that in recent years research has shown that distance learning is the most appropriate educational tactic after lifelong learning. The implementation of this educational action has once again brought to the surface the debate on educational inequalities in modern schools, as many children did not have the necessary equipment to participate in such an action. The main objective of this work is to study the perceptions of primary education teachers in what has to do with the way distance education works in our country during the pandemic, the problems that existed as well as its relationship. Efficiency of this educational action with the social and economic features of the children.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕπείγουσα εξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΣυμβατική διδασκαλίαel
dc.subject.keywordΑπόψεις εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΠανδημίαel
dc.subject.keywordCOVID-19el
dc.date.defense2021-12-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»