dc.contributor.advisor | Χλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Μπεκιάρη, Αδαμαντία | |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T06:47:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-21T06:47:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13990 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1413 | |
dc.description.abstract | Η πανδημία των τελευταίων ετών επέφερε ξαφνικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων, με συνέπεια το σταμάτημα της κανονικότητας της εκπαιδευτικής δράσης σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έκτακτης ανάγκης, είτε όπως καλείται διαφορετικά η τηλεκπαίδευση, αποτέλεσε τη μοναδική λύση με στόχο τη συνέχιση της εκπαίδευσης των παιδιών από το σπίτι κατά την περίοδο της πανδημίας στη χώρα μας.
Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να συνεχίζουν τις δράσεις τους μέσα στα καινούρια δεδομένα και να αποκαταστήσουν άμεσα την επικοινωνία με την αξιοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την οποία, όμως, οι περισσότεροι στη χώρα μας δεν ήταν εξοικειωμένοι. Κλήθηκαν, επομένως, να αντιμετωπίσουν σημαντικές προκλήσεις, όπως ήταν για παράδειγμα τα διαφοροποιημένα επίπεδα ψηφιακών ικανοτήτων, ο μη επαρκής τεχνολογικός εξοπλισμός, καθώς επίσης και η τεράστια έλλειψη προσβασιμότητας σε αυτή την εκπαιδευτική δράση είτε ακόμα και η μη επαρκής επιμόρφωση σχετικά με αυτό το ζήτημα.
Στόχος της συγκεκριμένης τακτικής ήταν να διευκολυνθεί και πάλι η επικοινωνία μεταξύ του εκπαιδευτικού κόσμου και να συνεχιστεί κατά κάποιον τρόπο η μαθησιακή δράση. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως τα τελευταία χρόνια έρευνες αναφέρουν πως η τηλεκπαίδευση αποτελεί την καταλληλότερη εκπαιδευτική τακτική μετά τη δια ζώσης διδασκαλία. Η εφαρμογή της εν λόγω εκπαιδευτικής δράσης έφερε και πάλι στην επιφάνεια τη συζήτηση για τις εκπαιδευτικές ανισότητες στις σύγχρονες σχολικές μονάδες, αφού αρκετά παιδιά δεν είχαν τα απαιτούμενα εφόδια για να συμμετέχουν σε μια τέτοια δράση.
Κυριότερος στόχος της εν λόγω εργασίας είναι η μελέτη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ό,τι έχει να κάνει με τον τρόπο δράσης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη χώρα μας κατά την περίοδο της πανδημίας, τα προβλήματα τα οποία υπήρξαν, καθώς επίσης και τη σχέση της αποδοτικότητας αυτής της εκπαιδευτικής δράσης με τα κοινωνικά και οικονομικά γνωρίσματα των παιδιών. | el |
dc.format.extent | 123 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας σχετικά με τις προκλήσεις, τις δυνατότητες και τις προοπτικές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως αυτή εφαρμόστηκε στην Ελλάδα την περίοδο της πανδημίας του Covid-19 | el |
dc.title.alternative | Views of primary school teachers on the challenges, possibilities and prospects of distance education, as implemented in Greece during the Covid-19 pandemic | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The pandemic of recent years has brought about sudden changes in people's daily lives, resulting in the cessation of the regularity of educational action at the global and national levels. Emergency distance education, or as e-learning is otherwise called, was the only solution aimed at continuing the education of children from home during the pandemic period in our country.
Teachers were called to continue their actions in the new data and to immediately establish communication with the use of distance education for which, however, most in our country were unfamiliar. They were therefore called upon to face significant challenges, such as differentiated levels of digital skills, inadequate technological equipment as well as the huge lack of accessibility to this educational activity or even insufficient training on this issue.
The aim of this tactic was to facilitate communication again between the educational world and to continue in some way the learning action. We should not forget that in recent years research has shown that distance learning is the most appropriate educational tactic after lifelong learning. The implementation of this educational action has once again brought to the surface the debate on educational inequalities in modern schools, as many children did not have the necessary equipment to participate in such an action.
The main objective of this work is to study the perceptions of primary education teachers in what has to do with the way distance education works in our country during the pandemic, the problems that existed as well as its relationship. Efficiency of this educational action with the social and economic features of the children. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Επείγουσα εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Συμβατική διδασκαλία | el |
dc.subject.keyword | Απόψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Πανδημία | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.date.defense | 2021-12-18 | |