dc.contributor.advisor | Χλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ | |
dc.contributor.advisor | Σαΐτη, Άννα | |
dc.contributor.advisor | Παντελίδης, Παντελής | |
dc.contributor.author | Γιουτλάκης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2021-12-20T06:56:39Z | |
dc.date.available | 2021-12-20T06:56:39Z | |
dc.date.issued | 2021-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13978 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1401 | |
dc.description.abstract | Βασικό αντικείμενο διερεύνησης της παρούσας μελέτης, είναι η ανάλυση των απόψεων των
εκπαιδευτικών όσον αφορά τις κοινωνικές ανισότητες. Έτσι, διερευνάται ο ρόλος του σχολείου
όσον αφορά την διόρθωση ή τη διατήρηση των κοινωνικών ανισοτήτων και η μελέτη των λόγων
που συμβάλλουν σε αυτό. Για την υλοποίηση της παρούσας έρευνας, έγινε χρήση της ποσοτικής
προσέγγισης και ως μέσο συλλογής των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο. Μέσα
από τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου προέκυψε ότι σε πολλές περιπτώσεις το
εκπαιδευτικό σύστημα μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία κοινωνικών ανισοτήτων που
συνδέονται με τις σχολικές επιδόσεις των παιδιών. Επίσης προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί
χρειάζονται επιπλέον επιμόρφωση έτσι ώστε να μπορέσουν ανταπεξέλθουν στην διαχείριση των
κοινωνικών ανισοτήτων και στη δημιουργία προγραμμάτων για την ενίσχυση της διδασκαλίας
και των επιδόσεων των μαθητών. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ο ρόλος της εκπαίδευσης και η σχέση της με τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες | el |
dc.title.alternative | The role of education and its relationship with socio-economic inequalities | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The main object of investigation of the present study is the analysis of teachers' views on social
inequalities. Thus, the role of the school in correcting or maintaining social inequalities and the
study of the reasons that contribute to it are explored. For the implementation of the present
research, the quantitative approach was used and the questionnaire was used as a means of data
collection. The results of the questionnaire showed that in many cases the education system can
lead to the creation of social inequalities associated with children's school performance. It also
emerged that teachers need additional training so that they can cope with the management of
social inequalities and the creation of programs to enhance teaching and student performance. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Ανισότητες | el |
dc.subject.keyword | Σχολείο | el |
dc.subject.keyword | Επιδόσεις | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Inequalities | el |
dc.subject.keyword | School | el |
dc.subject.keyword | Performance | el |
dc.subject.keyword | Teachers | el |
dc.date.defense | 2021-12-18 | |