Show simple item record

Ο ρόλος της εκπαίδευσης και η σχέση της με τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες

dc.contributor.advisorΧλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ
dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.advisorΠαντελίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΓιουτλάκης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2021-12-20T06:56:39Z
dc.date.available2021-12-20T06:56:39Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13978
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1401
dc.description.abstractΒασικό αντικείμενο διερεύνησης της παρούσας μελέτης, είναι η ανάλυση των απόψεων των εκπαιδευτικών όσον αφορά τις κοινωνικές ανισότητες. Έτσι, διερευνάται ο ρόλος του σχολείου όσον αφορά την διόρθωση ή τη διατήρηση των κοινωνικών ανισοτήτων και η μελέτη των λόγων που συμβάλλουν σε αυτό. Για την υλοποίηση της παρούσας έρευνας, έγινε χρήση της ποσοτικής προσέγγισης και ως μέσο συλλογής των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο. Μέσα από τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου προέκυψε ότι σε πολλές περιπτώσεις το εκπαιδευτικό σύστημα μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία κοινωνικών ανισοτήτων που συνδέονται με τις σχολικές επιδόσεις των παιδιών. Επίσης προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται επιπλέον επιμόρφωση έτσι ώστε να μπορέσουν ανταπεξέλθουν στην διαχείριση των κοινωνικών ανισοτήτων και στη δημιουργία προγραμμάτων για την ενίσχυση της διδασκαλίας και των επιδόσεων των μαθητών.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ ρόλος της εκπαίδευσης και η σχέση της με τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητεςel
dc.title.alternativeThe role of education and its relationship with socio-economic inequalitiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe main object of investigation of the present study is the analysis of teachers' views on social inequalities. Thus, the role of the school in correcting or maintaining social inequalities and the study of the reasons that contribute to it are explored. For the implementation of the present research, the quantitative approach was used and the questionnaire was used as a means of data collection. The results of the questionnaire showed that in many cases the education system can lead to the creation of social inequalities associated with children's school performance. It also emerged that teachers need additional training so that they can cope with the management of social inequalities and the creation of programs to enhance teaching and student performance.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΑνισότητεςel
dc.subject.keywordΣχολείοel
dc.subject.keywordΕπιδόσειςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordInequalitiesel
dc.subject.keywordSchoolel
dc.subject.keywordPerformanceel
dc.subject.keywordTeachersel
dc.date.defense2021-12-18


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»