dc.contributor.advisor | Χατζηδήμα, Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Νικολακέα, Ανδρομάχη | |
dc.date.accessioned | 2021-12-02T12:40:47Z | |
dc.date.available | 2021-12-02T12:40:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13917 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1340 | |
dc.description.abstract | Η ραγδαία ανάπτυξη των σύγχρονων κοινωνιών και οι αυξανόμενες απαιτήσεις που ακολουθούν, απαιτούν την αδιάκοπη βελτιστοποίηση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Προς αυτήν την κατεύθυνση, έχει αποδειχθεί ότι κατέχουν σημαντικό ρόλο η παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού και η ικανοποίηση που προκύπτει από τον χώρο εργασίας. Η παρακίνηση και η επαγγελματική ικανοποίηση είναι δύο έννοιες που απασχολούν τον τομέα της βιομηχανικής και οργανωσιακής ψυχολογίας εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες. Παρόλο που έ-χουν αποτελέσει ένα προσφιλές αντικείμενο διερεύνησης από τους μελετητές, διαπιστώνεται μια ανάγκη για περεταίρω έρευνα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει το επίπεδο της παρακίνησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που δουλεύουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας και κατά πόσο αντλούν ικανοποίηση από τον χώρο της εργασίας τους, δεδομένων των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 104 εκπαιδευτικούς, ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο το οποίο περιείχε ερωτήσεις κλειστού τύπου. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ο ρόλος του σχολικού ηγέτη στην παρακίνηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης και η επαγγελματική τους ικανοποίηση | el |
dc.title.alternative | The role of the school leader in motivating substitute teachers of primary education and their professional satisfaction | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The rapid development of modern societies and the increasing demands that follow, require the continuous optimization of the quality of education that is provided. Towards this direction, it is proven that the motivation of human resources and the satisfaction that results from the workplace, play a significant role. Motivation and job satisfaction are two concepts that have occupied the field industrial and organizational phycology for many decades. Although they have been a popular subject of research by the scholars, there is a need for further research that is related to the Greek educational system. The purpose of this study is to investigate the level of motivation of substitute primary school teachers by the principal of the school unit and whether they derive satisfaction from their workplace, given the difficulties that they face. The sample of this research consists of 104 teachers, as a method of research, a questionnaire which contained closed-ended questions was used. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Σχολικός ηγέτης | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική διοίκηση - ηγεσία | el |
dc.subject.keyword | Παρακίνηση | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική ικανοποίηση | el |
dc.date.defense | 2021-11-16 | |