Show simple item record

Η συμβολή των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην βελτίωση και προώθηση προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών οικονομικού προσανατολισμού

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΝίνας, Αινείας
dc.date.accessioned2021-11-19T09:58:29Z
dc.date.available2021-11-19T09:58:29Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13852
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1275
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη πραγματικότητα της Ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι υποψήφιοι φοιτητές προκειμένου να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Μεταπτυχιακό επίπεδο, καλούνται να επιλέξουν μεταξύ μιας πληθώρας Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) και καταβάλλουν δίδακτρα για την παρακολούθησή τους, γεγονός που εντάσσει αυτό το είδος οργανισμού στον τομέα των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Η διοίκηση ενός ΠΜΣ καλείται με τη σειρά της να επενδύσει οικονομικούς πόρους και να καταστρώσει στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας ώστε παρέχουν υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές υπηρεσίες, να ενισχύσουν τα έσοδά τους που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη και ποιοτική λειτουργία τους και φυσικά να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων προγραμμάτων. Η εργασία αυτή προσπαθεί να εντοπίσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τις στάσεις και διαμορφώνουν τις αντιλήψεις των εν δυνάμει σπουδαστών για την εγγραφή τους σε ένα ΠΜΣ οικονομικού προσανατολισμού με τέτοιο τρόπο ώστε να επηρεάζουν τη βελτίωση της λειτουργίας του. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζονται οι κατάλληλες τεχνικές προώθησης ενός ΠΜΣ μέσω των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας όπως θα προκύψουν από τις προτιμήσεις των σπουδαστών. Η βέλτιστη στρατηγική της διοίκησης του κάθε ΠΜΣ θα πρέπει να συμβαδίζει με τις προκλήσεις της εκάστοτε περιόδου ώστε να διατηρεί ένα σημαντικό όνομα στην αγορά και να προσελκύει ολοένα και καλύτερους υποψήφιους μεταπτυχιακούς φοιτητές, έναντι των ανταγωνιστικών Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών. Η εργασία αυτή προτείνει για το σκοπό αυτό τη χρήση σύγχρονων διαδικτυακών μεθόδων προώθησης και επικοινωνίας με βασικό μοχλό τα κοινωνικά μέσα και το διαδίκτυο. Έτσι γίνεται ενδελεχής μελέτη στα ηλεκτρονικά εργαλεία επικοινωνίας μέσω των οποίων θα διαμορφωθούν οι στρατηγικές μάρκετινγκ. Για το λόγω αυτό, οι απαντήσεις από το ερωτηματολόγιο που δημιουργήθηκε, βοηθούν τη διοίκηση ενός ΠΜΣ στην διαμόρφωση κατάλληλων των στρατηγικών με ηλεκτρονικά εργαλεία ανιχνεύοντας όλους τους κρίσιμους παράγοντες που συνθέτουν το προφίλ και τις προσδοκίες των σπουδαστών πελατών.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ συμβολή των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην βελτίωση και προώθηση προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών οικονομικού προσανατολισμούel
dc.title.alternativeThe contribution of marketing and communication strategies to the improvement and promotion of economic oriented postgraduate programsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn the modern reality of Greek tertiary education and in order to continue their studies at α Postgraduate level, prospective students are required to choose from a variety of Postgraduate Programs (MSc programs) and pay tuition fees for their attendance. This type of organization is usually operating as a service company. The management of a Postgraduate Program is in turn called to invest financial resources and develop marketing and communication strategies to provide a high level of educational services, to increase their revenue that is necessary for their business continuity by providing quality services in order to gain a competitive advantage over other programs. This paper seeks to identify the factors that influence attitudes and perceptions of prospective students who are about to attend in a financial (economic) orientated program in such ways to as contribute the improvement of the organization itself. To achieve this ossification, we need to find the appropriate techniques to promote a MSc program through marketing and communication strategies as will emerge from the students' preferences. The best management strategy of each MSc program should be in line with the challenges of each period in order to maintain a brand name in the market and to attract the best possible postgraduate students, against the competitive Postgraduate Programs. This paper proposes the use of modern internet methods of promotion and communication by using social media and internet sites. Thus, a thorough study is done on the digital communication tools through where the marketing strategies will be formed. For this reason, the answers from the questionnaire that was created, help the management of an MSc program for the formulation of appropriate strategies with digital tools, detecting all the critical factors that compose the profile and the expectations of the student-customers.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel
dc.subject.keywordΟλοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕπιλογή προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδώνel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική (ψηφιακή) προώθησηel
dc.subject.keywordΥποψήφιοι σπουδαστέςel
dc.date.defense2021-10-25


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»