Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚότιος, Άγγελος
dc.contributor.authorΝτέρτσου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2021-11-03T11:59:47Z
dc.date.available2021-11-03T11:59:47Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13790
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1213
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνήσει ερωτήματα που αφορούν στη φιλοσοφία, τον ρόλο και τη συμμετοχή του ΟΟΣΑ στο διεθνές εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρείται να αναδειχθεί το διεθνές πλαίσιο μέσα στο οποίο ο συγκεκριμένος διεθνής οργανισμός διαμορφώνει την εκπαιδευτική πολιτική του, υπό το πρίσμα της νεοφιλελεύθερης αντίληψης που διέπει τον Οργανισμό, καθώς και οι συνεργασίες που αναπτύσσει με άλλους διεθνείς οργανισμούς. Στη συνέχεια, η έρευνα εστιάζει στην πολιτική του ΟΟΣΑ για τις δεξιότητες – ειδικότερα τις δεξιότητες των μαθητών- οι οποίες θεωρούνται προϋπόθεση για την ανταπόκριση των νεαρών ατόμων στις προκλήσεις και απαιτήσεις της σύγχρονης διαρκώς μεταβαλλόμενης εποχής. Οι δεξιότητες που αποκτώνται στο σχολείο συνδέονται με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Παράλληλα, η συγκεκριμένη μελέτη επιδιώκει να αναδείξει την επίδραση που ασκεί ο ΟΟΣΑ στις εθνικές πολιτικές και ιδιαίτερα στην ελληνική εκπαιδευτική πολιτική, μέσα από την παρουσίαση του νέου νόμου για την αναβάθμιση του σχολείου που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη σχολική εκπαίδευση το τρέχον σχολικό έτος.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔιεθνείς οργανισμοί και εκπαιδευτική πολιτική: ο ρόλος του ΟΟΣΑ στο διεθνές εκπαιδευτικό γίγνεσθαι και η άσκηση πολιτικής στον τομέα των δεξιοτήτων του 21ου αιώναel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis dissertation was prepared with the aim of exploring questions concerning the philosophy, role and participation of the OECD in international developments in the field of Education Policy. An attempt is made to highlight on the one hand the international context in which the OECD formulates its Educational Policy, in the light of the neoliberal principles that govern the Organization, and on the other hand the collaborations it develops with other international organizations. The research then focuses on the OECD work on skills - in particular student skills - which are considered a prerequisite for young people in order to be able to respond to the challenges and demands of the modern ever-changing era. The skills acquired in school are related to the quality of the education provided. At the same time, this study seeks to highlight the OECD impact on national policies and especially on Greek education policy, through the presentation of the new legislation that entered into force for the first time the current school year.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΔιεθνείς οργανισμοίel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική πολιτικήel
dc.subject.keywordΟΟΣΑel
dc.subject.keywordΔεξιότητεςel
dc.date.defense2021-09-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»