dc.contributor.advisor | Καρκαλάκος, Σωτήριος | |
dc.contributor.author | Μπουραντάς, Μάριος | |
dc.date.accessioned | 2021-10-25T06:14:05Z | |
dc.date.available | 2021-10-25T06:14:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13764 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1187 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία διερευνά τις επιπτώσεις της τηλεκπαίδευσης στο μαθησιακό αποτέλεσμα την περίοδο της πανδημίας του COVID-19. Το δείγμα αποτελούνταν από 85 καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (N=85), δημόσιων σχολείων και ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων της Αττικής. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο.
Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία είχε αρνητική επίδραση στη συμμετοχή των μαθητών (78%), το ενδιαφέρον για μάθηση (58%), τη δυνατότητα για συνεργατική μάθηση μέσω της τηλεκπαίδευσης (57%), αλλά και το ενδιαφέρον τους προς τη μαθησιακή διαδικασία (58%). Ακόμη, τα αποτελέσματα καταδεικνύουν μεγαλύτερη δυσκολία συγκέντρωσης σε συνθήκες τηλε-διδασκαλίας (73%).
Επιπρόσθετα, η δυνατότητα για εξατομικευμένη υποστήριξη φαίνεται επίσης να επηρεάζεται αρνητικά, με μεγαλύτερες επιπτώσεις στους μαθητές με δυσκολίες και ιδιαιτερότητες (σχεδόν το 70%). Αναντικατάστατη φαίνεται να είναι και η άμεση φυσική επαφή ανάμεσα σε καθηγητή και μαθητή, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία (79%) παρατηρεί αρνητική συσχέτιση της έλλειψης φυσικής επαφής με τη μαθησιακή διαδικασία.
Αναφορικά με τη δυνατότητα για εξατομικευμένη και πιο αυτόνομη μάθηση, το 38% των ερωτώμενων φαίνεται να θεωρούν ότι η τηλεκπαίδευση έχει θετική επίδραση, όμως το 30% των συμμετεχόντων φαίνεται να έχει αντίθετη άποψη.
Τέλος, διερευνήθηκε πως το είδος του μαθήματος (θετικού ή θεωρητικού περιεχομένου) και το εκπαιδευτικό πλαίσιο (δημόσιο ή ιδιωτικό ) επηρεάζουν κάποια από τα αποτελέσματα της έρευνας. Η μελλοντική έρευνα θα ήταν χρήσιμο να εξετάσει τους μηχανισμούς που διαμεσολαβούν τη σχέση ανάμεσα σε μαθησιακό αποτέλεσμα και την τηλεκπαίδευση. | el |
dc.format.extent | 64 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η συνδρομή της τηλεκπαίδευσης στο μαθησιακό αποτέλεσμα κατά την διάρκεια της πανδημίας COVID-19 | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | This thesis explores the effects of distance learning on the learning outcome during COVID-19 pandemic. The sample consists of 85 teachers of secondary education (N = 85) from public schools and private schools in Attica. An improvised questionnaire was used for data collection.
The analysis of the data reveals that distance learning has a negative effect on students’ participation/involvement (78%), interest in learning (58%), opportunity for collaborative learning through distance learning (57%), but also their interest in the learning process (58%). Furthermore, the results show greater difficulty in concentration in e-learning conditions (73%).
In addition, the possibility for individualized support also seems to be negatively affected, with a greater impact on students with difficulties (almost 70%). The direct physical contact between teacher and student seems to be irreplaceable, as the vast majority (79%) reports a negative correlation between lack of physical contact and the learning process.
Regarding the possibility for individualized and more autonomous learning, 38% of the respondents seem to believe that e-learning has a positive effect, but 30% of them seem to have the opposite opinion.
Finally, the study explores how the type of subject (maths/science and theoretical subject) and the educational context (public or private school) influences some of the research results. Future research could further examine the mechanisms that mediate the relationship between learning outcome and distance learning. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | COVID-19 | el |
dc.subject.keyword | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Μαθησιακό αποτέλεσμα | el |
dc.subject.keyword | Σχολείο | el |
dc.subject.keyword | Μαθητές | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | ΤΠΕ | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Διδασκαλία | el |
dc.subject.keyword | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Πλεονεκτήματα | el |
dc.subject.keyword | Μειονεκτήματα | el |
dc.date.defense | 2021-10 | |