Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η συμπεριφορά του καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή

dc.contributor.advisorΤσελεκούνης, Μάρκος
dc.contributor.authorΛιζάρδου, Ειρήνη
dc.contributor.authorLizardou, Eirini
dc.date.accessioned2021-10-21T06:23:03Z
dc.date.available2021-10-21T06:23:03Z
dc.date.issued2021-09-22
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13756
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1179
dc.description.abstractΟ σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα αφορά τις συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, καθώς και την αντίληψή τους σχετικά με την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων κατά τη διάρκεια ψηφιακών αγορών. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιείται μία πρωτογενής έρευνα ερωτηματολογίου. Σε αυτήν την έρευνα, 200 Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και που προέρχονται από όλες τις διαφορετικές περιοχές από την Ελλάδα, αποδέχθηκαν την πρόσκληση συμμετοχής στην έρευνα. Από τις απαντήσεις του συγκεκριμένου δείγματος μπορεί γενικά να συναχθεί το συμπέρασμα ότι, ειδικά όταν πρόκειται για τη νεότερη γενιά του σημερινού ελληνικού πληθυσμού, το διαδίκτυο έχει καταφέρει να αποκτήσει τη δική του θέση στις αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών. Πράγματι, οι σύγχρονοι Έλληνες καταναλωτές έχουν επιλέξει να εμπιστεύονται τις διαδικτυακές αγορές, παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζουν ότι είναι σίγουρα πιο «επικίνδυνες» από τις αγορές στα συμβατικά καταστήματα όταν πρόκειται για την προστασία και τη χρήση προσωπικών δεδομένων. Έτσι, μπορεί να ειπωθεί ότι σίγουρα οι διαδικτυακές αγορές με τα μειονεκτήματα ασφάλειας και τα πλεονεκτήματα ευκολίας τους, καθίστανται ένας ισχυρός παράγοντας στην ελληνική αγορά αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών.el
dc.format.extent117el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ συμπεριφορά του καταναλωτή στην ψηφιακή εποχήel
dc.title.alternativeThe consumer behaviour in the digital erael
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this research is to investigate the behaviour of Greek consumers in the digital age. More specifically, the investigation is related to Greek consumers’ habits when shopping online, as well as to their perception in respect to the protection of their personal data during digital purchases. For this purpose, to be accomplished, a primary survey with the aid of a questionnaire takes place. In this survey 200 Greek consumers, who use the internet and who come from all different regions from Greece, accepted the invitation to participate in the research. From this samples’ responses it can be generally concluded that, especially when it comes to the younger generation of the present Greek population, the internet has managed to acquire its own position is relation to product/ and or services shopping. Indeed, modern Greek consumers have chosen to trust online shopping, in spite of acknowledging that it is certainly more “dangerous” than conventional stores when referring to the protection and use of personal data. Thus, it can be said that certainly online shopping with its safety drawbacks and convenience advantages is becoming a powerful factor in the Greek shopping market.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordConsumer behaviourel
dc.subject.keywordOnline shoppingel
dc.subject.keywordPersonal data safetyel
dc.date.defense2021-09-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»