dc.contributor.advisor | Τσελεκούνης, Μάρκος | |
dc.contributor.author | Λιζάρδου, Ειρήνη | |
dc.contributor.author | Lizardou, Eirini | |
dc.date.accessioned | 2021-10-21T06:23:03Z | |
dc.date.available | 2021-10-21T06:23:03Z | |
dc.date.issued | 2021-09-22 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13756 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1179 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει τη συμπεριφορά των Ελλήνων
καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα αφορά τις συνήθειες των
Ελλήνων καταναλωτών όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, καθώς και την αντίληψή
τους σχετικά με την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων κατά τη διάρκεια ψηφιακών
αγορών. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιείται μία πρωτογενής έρευνα ερωτηματολογίου. Σε
αυτήν την έρευνα, 200 Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και που
προέρχονται από όλες τις διαφορετικές περιοχές από την Ελλάδα, αποδέχθηκαν την πρόσκληση
συμμετοχής στην έρευνα. Από τις απαντήσεις του συγκεκριμένου δείγματος μπορεί γενικά να
συναχθεί το συμπέρασμα ότι, ειδικά όταν πρόκειται για τη νεότερη γενιά του σημερινού
ελληνικού πληθυσμού, το διαδίκτυο έχει καταφέρει να αποκτήσει τη δική του θέση στις αγορές
προϊόντων ή υπηρεσιών. Πράγματι, οι σύγχρονοι Έλληνες καταναλωτές έχουν επιλέξει να
εμπιστεύονται τις διαδικτυακές αγορές, παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζουν ότι είναι σίγουρα
πιο «επικίνδυνες» από τις αγορές στα συμβατικά καταστήματα όταν πρόκειται για την
προστασία και τη χρήση προσωπικών δεδομένων. Έτσι, μπορεί να ειπωθεί ότι σίγουρα οι
διαδικτυακές αγορές με τα μειονεκτήματα ασφάλειας και τα πλεονεκτήματα ευκολίας τους,
καθίστανται ένας ισχυρός παράγοντας στην ελληνική αγορά αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών. | el |
dc.format.extent | 117 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η συμπεριφορά του καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή | el |
dc.title.alternative | The consumer behaviour in the digital era | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this research is to investigate the behaviour of Greek consumers in the digital
age. More specifically, the investigation is related to Greek consumers’ habits when shopping
online, as well as to their perception in respect to the protection of their personal data during
digital purchases. For this purpose, to be accomplished, a primary survey with the aid of a
questionnaire takes place. In this survey 200 Greek consumers, who use the internet and who
come from all different regions from Greece, accepted the invitation to participate in the
research. From this samples’ responses it can be generally concluded that, especially when it
comes to the younger generation of the present Greek population, the internet has managed to
acquire its own position is relation to product/ and or services shopping. Indeed, modern Greek
consumers have chosen to trust online shopping, in spite of acknowledging that it is certainly
more “dangerous” than conventional stores when referring to the protection and use of personal
data. Thus, it can be said that certainly online shopping with its safety drawbacks and
convenience advantages is becoming a powerful factor in the Greek shopping market. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Consumer behaviour | el |
dc.subject.keyword | Online shopping | el |
dc.subject.keyword | Personal data safety | el |
dc.date.defense | 2021-09-22 | |