Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑγγαρίτη, Γεωργία
dc.date.accessioned2021-10-20T06:42:30Z
dc.date.available2021-10-20T06:42:30Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13749
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1172
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μία ακαδημαϊκή μελέτη, σχετικά με τον αμφιλεγόμενο τομέα του Sensory Marketing, και με τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα εργαλεία που έχουν στην διάθεση τους για να αυξήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Για να μπορέσουμε να έχουμε πιο σωστά αποτελέσματα, έγινε μελέτη περίπτωσης, πιο συγκεκριμένα, με την Nema Resorts Wear, ένα ελληνικό brand ρούχων, και πραγματοποιήθηκαν ημι-δομημένες συνεντεύξεις με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης. Παράλληλα έχει γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση, η οποία καλύπτει όλους τους τομείς του αισθητηριακού marketing, της καταναλωτικής συμπεριφοράς, αλλά και της νευροεπιστήμης, έτσι ώστε ο αναγνώστης να έχει πλήρη επίγνωση για το θέμα και τον τρόπο προσέγγισης του. Τέλος για να υπάρχει μία πιο εμπεριστατωμένη ματιά, πραγματοποιήθηκε και ποσοτική έρευνα, σε ένα δείγμα 100 ατόμων, όπου μέσα από 10 ερωτήσεις κλειστού τύπου, δόθηκαν απαντήσεις σχετικά το αισθητηριακό marketing και κατά πόσο μετράει για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ποιοτικής μελέτης που πραγματοποιήθηκε, οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα της μόδας, έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν το marketing των αισθήσεων, αλλά σε όχι τόσο μεγάλο βαθμό, καθώς είναι μία προσέγγιση η οποία δεν έχει τύχει μεγάλης αναγνώρισης και υπάρχει ένα μεγάλο κενό έρευνας από την πλευρά των επιχειρήσεων, όσον αφορά αυτό το κομμάτι. Παρόλα αυτά πολλές μικρές επιχειρήσεις αλλά και νέα brands, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο έχουν ξεκινήσει να πειραματίζονται και να αφήνουν το δικό τους αποτύπωμα με μεγάλη επιτυχία. Τα αποτελέσματα της ποσοτικής μελέτης που πραγματοποιήθηκε, ανέδειξαν την ανάγκη που υπάρχει στην σύγχρονη αγορά για την μεγαλύτερη εφαρμογή του αισθητηριακού marketing, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές, δυνητικά, θα δώσουν επιπλέον χρήματα σε ένα μαγαζί όπου η μουσική και το περιβάλλον είναι ευχάριστη, θα έχει άμεση επαφή με τα υφάσματα και θα μπορεί να υπάρχει διάδραση μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτή.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleSensory marketing: η δύναμη των αισθήσεων στις πωλήσειςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis paper is an academic study, on the controversial field of Sensory Marketing, and the way in which companies take advantage of all the available modern tools at their disposal to increase their competitive advantage. In order to have more accurate results, a case study was conducted, more specifically, with Nema Resorts Wear, a Greek clothing brand, and semi-structured interviews were conducted with the business owner. At the same time, a bibliographic review has been made, which covers all areas of sensory marketing, consumer behavior, but also neuroscience, so that the reader is fully aware of the subject and how to approach it. Finally, in order to have a more detailed look, quantitative research was carried out on a sample of 100 people, where through 10 closed-ended questions, answers were given regarding sensory marketing and whether it matters to consumers. According to the results of the qualitative study carried out, most Greek companies that are active in the field of fashion, have started to apply the marketing of the senses, but not to a great extent, as it is an approach that has not received much recognition and There is a big business research gap in this area. Nevertheless, many small businesses and new brands, which are active in a highly competitive space, have begun to experiment and leave their own mark with great success. The results of the quantitative study carried out, highlighted the need that exists in the modern market for greater application of sensory marketing, as most consumers, potentially, will give extra money to a store where the music and the environment are pleasant, will have an immediate contact with fabrics and there may be interaction between business and consumer.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordSensory marketingel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.date.defense2021-10-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»