Show simple item record

dc.contributor.advisorKarakasnaki, Maria
dc.contributor.advisorΚαρακασνάκη, Μαρία
dc.contributor.authorDimou, Eirini
dc.contributor.authorΔήμου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2021-05-27T13:13:38Z
dc.date.available2021-05-27T13:13:38Z
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13462
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/885
dc.format.extent77el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleTechnology and its effects on Customer Relationship Management (CRM) of shipping companiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe developement of technology, has bring many advances in businesses who always search ways for improvement and progress. Customer Relationship Management is the most effective method for maintaining and developing client's relationships as it is a customer -centric system. For Shipping Companies good communication and relatioships with customers are vital. A factor where Crm can been used with great results is Chartering which is a sector with many presonal interactions and includes cooperation between different sides. In this context, the current thesis analyses technology and its effects on CRM of shipping companies.el
dc.contributor.masterShipping Managementel
dc.subject.keywordShipping industryel
dc.subject.keywordCustomer Relationship Management (CRM)el
dc.subject.keywordTechnologyel
dc.date.defense2021-05-24


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»