Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓρηγορίου, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΤαρλάμη, Κυριακή
dc.date.accessioned2021-05-12T07:08:37Z
dc.date.available2021-05-12T07:08:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13429
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/852
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να εξετάσει αν ο εθνοκεντρισμός αποτελεί εμπόδιο για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτό εντοπίστηκαν οι επιμέρους στόχοι που σχετίζονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα στο αναλυτικό πρόγραμμα όλων των μαθημάτων που διδάσκονται σήμερα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο.Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το ζήτημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων καλύπτεται ικανοποιητικά μέσα από τη στοχοθεσία που εμπεριέχεται στο αναλυτικό πρόγραμμα.Ωστόσο,το γεγονός πως ακόμα και στη σημερινή εποχή το εθνοκεντρικό στοιχείο κάθε άλλο παρά απουσιάζει από τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται τα διάφορα αντικείμενα στο ελληνικό σχολείο, ενδεχομένως εξηγεί και την προσπάθεια κάποιων διεθνών οργανισμών να ενισχύσουν την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα με συγκεκριμένα μέσα και εργαλεία.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΤα ανθρώπινα δικαιώματα στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe present study aims to examine whether ethnocentrism is an obstacle to the development of education to human rights in Greek primary education. In this context, the individual objectives related to human rights were identified through the detailed program of the courses that are currently taught in the Greek primary school. The results showed that the issue of human rights is covered efficiently through the targeting context in the curriculum. However, the fact is that even today the ethnocentric element is existing in the techniques that various subjects are taught in the Greek school, this may explain the attempt of some international organizations to enhance human rights education with specific means and tools.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΑνθρώπινα δικαιώματαel
dc.subject.keywordΕθνοκεντρισμόςel
dc.subject.keywordΕλληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιεθνείς οργανισμοίel
dc.date.defense2021-04-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»