dc.contributor.advisor | Γρηγορίου, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Ταρλάμη, Κυριακή | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T07:08:37Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T07:08:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13429 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/852 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να εξετάσει αν ο εθνοκεντρισμός αποτελεί εμπόδιο για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτό εντοπίστηκαν οι επιμέρους στόχοι που σχετίζονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα στο αναλυτικό πρόγραμμα όλων των μαθημάτων που διδάσκονται σήμερα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο.Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το ζήτημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων καλύπτεται ικανοποιητικά μέσα από τη στοχοθεσία που εμπεριέχεται στο αναλυτικό πρόγραμμα.Ωστόσο,το γεγονός πως ακόμα και στη σημερινή εποχή το εθνοκεντρικό στοιχείο κάθε άλλο παρά απουσιάζει από τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται τα διάφορα αντικείμενα στο ελληνικό σχολείο, ενδεχομένως εξηγεί και την προσπάθεια κάποιων διεθνών οργανισμών να ενισχύσουν την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα με συγκεκριμένα μέσα και εργαλεία. | el |
dc.format.extent | 99 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Τα ανθρώπινα δικαιώματα στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The present study aims to examine whether ethnocentrism is an obstacle to the development of education to human rights in Greek primary education. In this context, the individual objectives related to human rights were identified through the detailed program of the courses that are currently taught in the Greek primary school. The results showed that the issue of human rights is covered efficiently through the targeting context in the curriculum. However, the fact is that even today the ethnocentric element is existing in the techniques that various subjects are taught in the Greek school, this may explain the attempt of some international organizations to enhance human rights education with specific means and tools. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Ανθρώπινα δικαιώματα | el |
dc.subject.keyword | Εθνοκεντρισμός | el |
dc.subject.keyword | Ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Διεθνείς οργανισμοί | el |
dc.date.defense | 2021-04-20 | |