dc.contributor.advisor | Σαΐτη, Άννα | |
dc.contributor.author | Νταγλή, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2021-04-23T11:01:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-23T11:01:52Z | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13411 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/834 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσο μπορεί να εφαρμοστεί η εκπαίδευση εξ αποστάσεως και η εφαρμογή παιχνιδιών ρόλου. Με τη σχεδίαση του ερωτηματολογίου και τη συλλογή των απαντήσεων, η διερεύνηση του θέματος αναλύθηκε αρκετά, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης στο roleplaying στην εκπαίδευση και την προσομοίωση, στην εξ’ αποστάσεως μάθηση, και στην εξ’αποστάσεως roleplay, όπως και στα οφέλη του roleplay στην εκπαίδευση εργαζομένων και τις διαδικασίες σχεδιασμού των σεμιναρίων roleplaying, τόσο πρόσωπο με πρόσωπο, όσο και εξ’ αποστάσεως. Τέλος, η εργασία ερεύνησε τα οφέλη του roleplaying μέσω ποσοτικής έρευνας σε 93 καθηγητές, όπου εντόπισε ότι οι μαθητές κατανοούν καλύτερα το μάθημα καθώς η ύλη αποκτά ενδιαφέρον και ο μαθητής προσέχει περισσότερο. | el |
dc.format.extent | 98 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Σεμινάρια ρόλων και εξ’ αποστάσεως μάθηση | el |
dc.title.alternative | Roleplaying seminars & distance learning | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The present study was conducted to investigate whether distance education and role- playing games can be applied. By designing the questionnaire and collecting the answers, the research of the topic was analyzed a lot, through the literature review in roleplaying in education and simulation, in distance learning, and in distance roleplaying as well as the benefits of roleplay in employee training and the design processes of
roleplaying seminars, both face-to-face and distance. Finally, the study explored the benefits of roleplaying through quantitative research on 93 teachers, where it found that students understand the lesson better as the material becomes more interesting and the student pays more attention. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Roleplay | el |
dc.subject.keyword | Σεμινάρια | el |
dc.subject.keyword | Eκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2021-04-03 | |