dc.contributor.advisor | Παραβάντης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Ξύδη, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T08:40:24Z | |
dc.date.available | 2021-04-22T08:40:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13406 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/829 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αφορά στη μελέτη περιπτώσεων διαδικτυακών ψηφιακών παιχνιδιών και την αποτελεσματικότητά τους ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της διεθνούς πολιτικής. Κύριο μέλημα της εργασίας είναι η διερεύνηση του κατά πόσο τα διαδικτυακά παιχνίδια μπορούν να χρησιμοποιηθούν από έναν εκπαιδευτικό για τη διδασκαλία των μαθητών, είτε στη σχολική αίθουσα, είτε ως σχολική εργασία για το σπίτι. Στην εργασία παρουσιάζονται τα οφέλη του ψηφιακού παιχνιδιού ως εκπαιδευτικού εργαλείου γενικότερα, αλλά και ειδικότερα, στο πλαίσιο της διεθνούς πολιτικής, εκ των οποίων συμπεραίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού παιχνιδιού για την διδασκαλία των μαθητών. Στο κεντρικό μέρος της εργασίας αναλύονται επτά παιχνίδια, παλαιότερης ή πιο πρόσφατης χρονολογίας, εκπαιδευτικού ή ψυχαγωγικού περιεχομένου, δωρεάν ή εμπορικά, τα οποία είναι το FreeCiv, μια εκπαιδευτική έκδοση του γνωστού παιχνιδιού Civilization, το Balance of Power, το Diplomacy, το Statecraft, το Peacemaker, το Mass Effect: Andromeda και το Humankind. Τα παιχνίδια αυτά αξιολογούνται συγκριτικά με τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα άλλων παρόμοιων ερευνών. Τα ευρήματα δείχνουν πως οι μαθητές, εκτός από τα οφέλη της ενεργής συμμετοχής τους και την αλληλοεπίδραση τους με τους υπόλοιπους μαθητές στο μάθημα λόγω της ενθάρρυνσής τους από το παιχνίδι, μπορούν να διδαχθούν μεγάλο μέρος των θεωριών της διεθνούς πολιτικής, μαθαίνοντας είτε από πρώτο χέρι, είτε συμπληρωματικά, εφόσον έχουν πρώτα διδαχθεί την ύλη με τους παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας. Σαφώς, απαραίτητη είναι η προετοιμασία του εκπαιδευτικού και η τεχνική υποστήριξη από το εκπαιδευτικό ίδρυμα, καθώς και ο ανάλογος τεχνολογικός εξοπλισμός από την πλευρά των μαθητών. | el |
dc.format.extent | 60 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτικά βιντεοπαιχνίδια στη διεθνή πολιτική | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The current study is about online digital gaming and its effectiveness as an educational tool in teaching the lesson of global politics. The study aims to examine whether online games can be used to educate students, either in the classroom or at home. The bibliography presented in the study signifies the benefits of digital gaming as an educational tool in general, but also particularly in the context of global politics, from which it is concluded that teachers can take advantage of online digital gaming to teach students more effectively than the traditional ways. The main part of the study analyzes four games, older or more recent, educational or entertaining in content, free or commercial. These are FreeCiv, an educative version of the well-known game Civilization, Balance of Power, Diplomacy, Statecraft, Peacemaker, Mass Effect: Andromeda and Humankind. The effectiveness of these games in teaching is evaluated in comparison with the observations and conclusions of similar research. The findings show that students are more active and interact more frequently with their classmates during the lesson, while they learn about global politics theories. Learning from these games can be achieved either while students play on their own, or alongside the traditional way of teaching. The teachers have to be well prepared to use online digital games in education while adequate technical support from the educational institution is obligatory, as well as the appropriate technological equipment from the side of the students. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Διεθνής πολιτική | el |
dc.subject.keyword | Διεθνείς σχέσεις | el |
dc.date.defense | 2021-04-20 | |