Εκτίμηση της αποδοτικότητας των ιδιωτικών επενδύσεων στη δια βίου μάθηση: η περίπτωση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Δια βίου μάθηση ; Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ; ΑποδοτικότηταΠερίληψη
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εκτίμηση της αποδοτικότητας των ιδιωτικών επενδύσεων στη Διά Βίου Μάθηση και ειδικότερα στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Το δείγμα της έρευνας αποτελούν οι απόφοιτοι των Σ.Δ.Ε., καθώς και οι απόφοιτοι του Δημοτικού σχολείου, οι οποίοι είναι ταυτόχρονα και εκπαιδευόμενοι των Σ.Δ.Ε. Η δειγματοληψία και η συλλογή των στοιχείων για τα εισοδήματα πραγματοποιήθηκε με πρωτογενή έρευνα, με τη χρήση ερωτηματολογίου, τον Ιούνιο του 2019, ενώ η εκτίμηση της αποδοτικότητας πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο Mincer. Τα αποτελέσματα της εμπειρικής ανάλυσης δείχνουν ότι η αποδοτικότητα των ιδιωτικών επενδύσεων των αποφοίτων των Σ.Δ.Ε. είναι ικανοποιητική.