Πλοήγηση Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ανά Συγγραφέα "Λεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β."
-
Η επίδραση του εμπορικού σήματος στην ανθρώπινη συμπεριφορά και στην λήψη καταναλωτικών / επενδυτικών αποφάσεων. Το εμπορικό σήμα στην ελληνική τραπεζική αγορά. (Μελέτη περίπτωσης)
Λεδάκη, Αμαλία - Μαρία Β. (2008-02-04)Στη σημερινή εποχή τα ηχηρά brands, οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες, ο σκληρός ανταγωνισμός και οι πανίσχυροι οικονομικοί κολοσσοί βρίσκονται στο προσκήνιο μίας ολοένα εξελισσόμενης κοινωνίας. Κύρια χαρακτηριστικά της «κοινωνία ...