Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΠαπακυριάκου, Ευθυμία
dc.date.accessioned2021-02-11T10:32:37Z
dc.date.available2021-02-11T10:32:37Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13257
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/680
dc.description.abstractΗ κρίση είναι μια απρόβλεπτη κατάσταση που εμφανίζεται, ως επί το πλείστον, ξαφνικά και ενδέχεται να προκαλέσει αστάθεια και αλλαγές σε ποικίλους τομείς της επιχείρησης ή του οργανισμού. Στη συγκεκριμένη μελέτη έγινε μια προσπάθεια να διερευνηθεί βιβλιογραφικά, σε πρώτη η φάση, η φύση της κρίσης και τα στάδια από τα οποία διέπεται. Εν συνεχεία αναλύεται η διαχείριση κρίσεων η οποία είναι μια προσπάθεια αντιμετώπισης των κρίσεων που ανακύπτουν. Ως διαδικασία συμπεριλαμβάνει, πέρα από το βασικό στάδιο της αντιμετώπισης, την πρόληψη και προετοιμασία της κρίσης η οποία στοχεύει στην αποδυνάμωση των ήδη γνωστών κινδύνων που ενδέχεται να απειλήσουν την επιχείρηση. Επιπρόσθετα, εμπεριέχει το στάδιο της μάθησης που είναι μια διαδικασία αξιολόγησης του συνολικού τρόπου αντιμετώπισης και προκύπτει με το πέρας της κρίσης. Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε ερευνήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις επέλεξαν να διαχειριστούν την εκάστοτε κρίση και οι απόψεις των επιχειρηματιών και οι επιπτώσεις που επέφερε ο COVID-19 σε επιχειρήσεις. Στην έρευνα συμμετείχαν 10 επιχειρηματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς μεταξύ τους. Το εργαλείο έρευνας που χρησιμοποιήθηκε είναι οι ημιδομημένες συνεντεύξεις και η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη μέθοδο της θεματικής ανάλυσης και τη χρήση γραφημάτων. Τα συμπεράσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις διαχειρίστηκαν τις κρίσεις υιοθετώντας διαφορετικούς τρόπους. Το στάδιο της πρόληψης δεν αξιοποιήθηκε από κάποια επιχείρηση ωστόσο η αντιμετώπιση και η μάθηση πράγματι ήταν μέρος της διαχείρισης των κρίσεων.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ διαχείριση κρίσεων σε μικρές επιχειρήσεις, μια εμπειρική μελέτηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΚρίσηel
dc.subject.keywordΔιαχείριση κρίσεωνel
dc.subject.keywordΕπιχειρησιακές κρίσειςel
dc.subject.keywordΣτάδια κρίσεωνel
dc.date.defense2021-02-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»