Εμφάνιση απλής εγγραφής

Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚυρανάκη, Νικούλα
dc.date.accessioned2021-02-05T08:16:03Z
dc.date.available2021-02-05T08:16:03Z
dc.date.issued2021-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13239
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/662
dc.description.abstractΤο νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται στις υποσυνείδητες σκέψεις και στα συναισθήματά τους. Πιο συγκεκριμένα, το νευρομάρκετινγκ συνδυάζει δύο πολύ ενδιαφέροντα επιστημονικά πεδία, δηλαδή το μάρκετινγκ και τη νευροεπιστήμη. Χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της νευροεπιστήμης οι ερευνητές, με τη βοήθεια ειδικών μηχανημάτων και μέσω της νευροαπεικόνισης, εξετάζουν τους καταναλωτές και αντλούν πολύ σημαντικές πληροφορίες για την καταναλωτική τους συμπεριφορά και τη λήψη των αγοραστικών τους αποφάσεων. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ και να αναλύσει την επίδραση που έχει στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Αρχικά, παρουσιάζονται ορισμένες έννοιες σχετικά με το μάρκετινγκ και τους καταναλωτές και στη συνέχεια επεξηγούνται τα συναισθήματα και η σπουδαιότητα της νευροεπιστήμης. Έπειτα, γίνεται σημαντική αναφορά στο ρόλο του νευρομάρκετινγκ, στις τεχνικές του, καθώς και στα πλεονεκτήματα και του περιορισμούς του και παρουσιάζονται ορισμένες μελέτες περιπτώσεων εταιρειών που έχουν εφαρμόσει το νευρομάρκετινγκ. Τέλος, αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάχθηκε για τους σκοπούς της εργασίας και παραθέτονται τα βασικότερα συμπεράσματα της παρούσας ερευνητικής μελέτης.el
dc.format.extent231el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΝευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.title.alternativeNeuromarketing: the impact of emotions on consumer behaviorel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENNeuromarketing is an emerging field of marketing based on the study of consumer brain and it helps marketers to measure, in real time, the responses of consumers, due to their subconscious thoughts and emotions. More specifically, neuromarketing combines two very interesting scientific fields, i.e. marketing and neuroscience. The researchers, using the techniques of neuroscience, examine consumers and collect very important information about the consumer buying behavior. The aim of this dissertation is to study the science of neuromarketing and to analyze its impact on consumer behavior. First, we present some concepts about marketing and consumers and then we explain the role of feelings and the importance of neuroscience. Next, we make an important reference to the role of neuromarketing, its techniques, as well as its advantages and limitations, and we present some case studies of companies that have implemented neuromarketing techniques. Finally, we analyze the results of the research and we display the main conclusions of the present research study.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣυναισθήματαel
dc.subject.keywordΝευρομάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΝευροεπιστήμεςel
dc.date.defense2021-01-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»