Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜοσχούρης, Σωκράτης
dc.contributor.authorΚωστάλας, Νικόλαος
dc.date.accessioned2021-01-18T12:15:27Z
dc.date.available2021-01-18T12:15:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13182
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/605
dc.description.abstractΗ λιανική πώληση (retail) και τα logistics σχετίζονται άμεσα με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος στον καταναλωτή. Ο βασικός ρόλος των logistics στο λιανικό εμπόριο είναι να λειτουργεί ως παράγοντας ισορροπίας ή αλλιώς να αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ εφοδιασμού και ζήτησης. Επιπλέον, η αποτελεσματική τους λειτουργία είναι βασική προϋπόθεση για την επιτυχία μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο. Τα in-store logistics αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των συνολικών λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας και καλούνται να ανταπεξέλθουν στις νέες απαιτήσεις της αγοράς και του ανταγωνισμού, όπως επίσης στα νέα τεχνολογικά δεδομένα τα εποχής. Τα καταστήματα λιανεμπορίου εμπεριέχουν σε μεγάλο βαθμό τέτοιες διαδικασίες και προσπαθούν να τις βελτιστοποιήσουν με σημαντικούς περιορισμούς καθώς πρέπει να ισορροπήσουν και να συμβαδίσουν με τους ρυθμούς και τους πραγματικούς χρόνους των πωλήσεων σε ένα απαιτητικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, τα in-store logistics είναι όλες εκείνες οι διαδικασίες με τις οποίες το προϊόν γίνεται διαθέσιμο προς πώληση στον τελικό καταναλωτή εντός και εκτός καταστήματος. Στη συγκεκριμένη διπλωματική παρουσιάζονται τα βασικά στοιχεία των διαδικασιών logistics που λαμβάνουν χώρα σε ένα κατάστημα λιανικής όπως επίσης εξετάζονται τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιεί μια πολυεθνική εταιρεία λιανεμπορίου για την αναπλήρωση του στοκ και τις διαδικασίες ανατροφοδότησης του καταστήματος για το 80-85% των προϊόντων. Η διπλωματική επικεντρώνει στις διαδικασίες logistics και όχι στις παράγωγες διαδικασίες (business) που ενδεχομένως να είναι απαραίτητες για τη βελτιστοποίηση. Τα στοιχεία παρουσιάζονται με τρόπο ώστε ο αναγνώστης να έχει μια καθαρή εικόνα για την υπό εξέταση διαδικασία, λειτουργία, δραστηριότητα και ταυτόχρονα με σεβασμό την πολιτική απορρήτου της εταιρείας Leroy Merlin. Εν συνεχεία, αναπτύσσεται η νέα διαδικασία ανατροφοδότησης που ξεκινά να εφαρμόζεται αλλά και τα μετρήσιμα οφέλη για το κατάστημα. Αυτή η νέα διαδικασία συνιστά μεγάλη αλλαγή για τη Leroy Merlin καθώς πέρα από την αλλαγή των βημάτων και του τρόπου εκτέλεσης άλλαξε και η ομάδα που φέρει σε πέρας τον ανεφοδιασμό των ραφιών. Επιπλέον, θα παρουσιαστεί συνοπτικά μια πρόταση για περαιτέρω βελτιστοποίηση αυτών των διαδικασιών με την εξέλιξη της υπάρχουσας τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία και την αναπροσαρμογή των sub-processes. Ιδέες για περαιτέρω έρευνα και ανάπτυξη παρουσιάζονται στην τελευταία παράγραφο της διπλωματικής εργασίας.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleRetail logistics & in-store logistics processes - Case study: Leroy Merlin GRel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordLogisticsel
dc.subject.keywordRetailel
dc.subject.keywordRetail store processesel
dc.subject.keywordLogistics processesel
dc.date.defense2020-05-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»