Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚανατσίδη, Σπυριδούλα
dc.date.accessioned2020-12-15T07:29:47Z
dc.date.available2020-12-15T07:29:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13110
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/533
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ελληνική πραγματικότητα του φαρμάκου και του φαρμακείου και το πόσο αυτή άλλαξε κατά τα χρόνια της κρίσης. Αναλύεται η αλλαγή στο περιθώριο κέρδους των φαρμακείων και το πώς η αλλαγή αυτή ώθησε τους φαρμακοποιούς να βρουν εναλλακτικούς τρόπους προώθησης της επιχείρησης τους και του επαγγέλματός τους. Μεταξύ αυτών των τρόπων, γίνεται λόγος για την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής, της ανάπτυξης στενής σχέσης με τους ασθενείς – καταναλωτές αλλά και η αξιοποίηση των αισθήσεων και της επίδρασης τους στον καταναλωτή. Επιπλέον, έγινε διανομή δύο ξεχωριστών ερωτηματολογίων διαδικτυακά κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, instagram) και μέσω ιστοσελίδων ή ομάδων που απευθύνονται αποκλειστικά σε φαρμακοποιούς. Ακολούθησε παρουσίαση των αποτελεσμάτων σε πίνακες και ανάλυση των συμπερασμάτων στο τέλος της εργασίας. Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν πως υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ των μορφών marketing και της αύξησης του πελατολογίου των φαρμακείων, της αύξησης προώθησης φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων και της ενίσχυσης της προσωπικότητας και του ρόλου του φαρμακοποιού απέναντι στους πελάτες του. Τέλος, φαίνεται πως αυτές οι νέες τεχνικές προώθησης είναι αποδεκτές τόσο από τη μεριά των καταναλωτών, όσο και από τη μεριά των φαρμακοποιών.el
dc.format.extent161el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.titleMarketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείοel
dc.title.alternativeMarketing and promotion techniques for modern community pharmacyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis study examines whether the use of different types of marketing can have a positive effect on both the image and the operation of community pharmacies and the image of the pharmacist in modern society. Initially, the first chapter presents the Greek reality of medicine and pharmacy and how it changed during the crisis. It analyzes the change in the profit margin of pharmacies and how this change pushed pharmacists to find alternative ways to promote their business and profession. The use of social media, the development of a close relationship with consumers, the use of their senses and their impact on the consumer and on the sales, are analyzed as possible alternative solutions. In addition, two separate questionnaires were distributed online mainly through social media (facebook, instagram) and through websites or groups addressed exclusively to pharmacists. This survey was followed by presentation of the results in tables and analysis of the conclusions at the end of the study. The research findings show that there is a direct correlation between the different types of marketing and the increase of the pharmacy clientele and the increase of the promotion of pharmaceutical and parapharmaceutical products. Apart from that, it turned out that the strengthening of the relationship between pharmacists and their clients is a simple key-technique that is going to redefine the pharmacists’ role and benefit the greek pharmacies in the future. Finally, it seems that these new promotion techniques are accepted by both consumers and pharmacists.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤεχνικές προώθησηςel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel
dc.subject.keywordΠαραφαρμακευτικά προϊόνταel
dc.subject.keywordΑγορά φαρμάκουel
dc.date.defense2020-11-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»