Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άννα
dc.contributor.authorΚαραχρήστου, Μαρία - Θεοδώρα
dc.date.accessioned2020-12-11T10:06:16Z
dc.date.available2020-12-11T10:06:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13104
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/527
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή, καθημερινά, παρατηρούνται ραγδαίες αλλαγές σε πολλούς τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Λόγω αυτών των αλλαγών τα άτομα αναγκάζονται να διαμορφώσουν την ζωή τους στα νέα δεδομένα που τους επιτάσσει η νέα πραγματικότητα και συχνά εγκαταλείπουν την χώρα τους, αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον σε κάποια άλλη. Στην χώρα υποδοχής τα πράγματα δεν είναι πάντοτε εύκολα για τους/τις μετανάστες/στριες και ακόμα περισσότερες δυσκολίες συναντούν τα παιδιά, ιδιαίτερα στο σχολικό περιβάλλον. Το σχολείο αποτελεί τον χώρο όπου τα παιδιά περνούν πολλές ώρες της ημέρας τους. Εκεί γνωρίζουν άλλα άτομα, διαφορετικά από εκείνα, κοινωνικοποιούνται και αλληλεπιδρούν μαζί τους. Σκοπός της εκπαιδευτικής μονάδας είναι να καταφέρει να γεφυρώσει το χάσμα που προκύπτει μεταξύ των μαθητών/τριων λόγω της ξεχωριστής ταυτότητάς τους. Εκπαιδευτικοί και σχολική ηγεσία οφείλουν να σχεδιάσουν και να υιοθετήσουν πρακτικές για να επιλύουν προβλήματα, να ενισχύουν την συνεργασία και την επικοινωνία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, στοχεύοντας στην προαγωγή της διαπολιτισμικότητας και στην ακολουθία των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα σχολικό περιβάλλον φιλικό προς όλα τα παιδιά. Κύριος σκοπός λοιπόν της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει αν οι εκπαιδευτικές μονάδες αποτελούν στην πραγματικότητα έναν από τους σημαντικότερους φορείς προαγωγής της διαπολιτισμικότητας, καθώς και να καταγράψει τις στάσεις και αντιλήψεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των διευθυντικών στελεχών σε θέματα σχετικά με αυτή.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ εκπαιδευτική μονάδα ως φορέας διαπολιτισμικότητας: απόψεις εκπαιδευτικών και διευθυντών σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn modern times, every day, there are rapid changes in many fields of human activity. Because of these changes, individuals are forced to shape their lives in the new circumstances required by the new reality and often leave their country in search of a better future in another. In the host country, things are not always easy for migrants and even more difficulties are encountered by children, especially in the school environment. The school is the place where children spend many hours of their day. There, they know other people, different than them, socialize and interact with them. The aim of the educational unit is to be able to bridge the gap that arises between students due to their separate identity. Teachers and school leadership must design and adopt practices to solve problems, enhance the cooperation and communication of all members of the school community, aiming to promote interculturalism and follow the principles of intercultural education, in order to create a school environment friendly to all children. The main objective of this dissertation is therefore to investigate whether educational units are in fact one of the most important institutions in promoting interculturalism, as well as to record the attitudes and perceptions of both teachers and school managers on issues related to it.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subject.keywordΔιαχείριση ετερότηταςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordΣχολική ηγεσίαel
dc.date.defense2020-11-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»