Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τα κοινωνικά μηνύματα – Η περίπτωση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς»

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΝικολάου, Αναστασία
dc.date.accessioned2020-12-08T11:36:16Z
dc.date.available2020-12-08T11:36:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13089
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/512
dc.description.abstractΑρκετά συνηθισμένο φαινόμενο στις μέρες μας είναι οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα ή υπηρεσίες να δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο εμπορικό τους σήμα ή στη μάρκα τους, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο ευρύ κοινό. Το σήμα ή η μάρκα κάνει τα αγαθά ή τις υπηρεσίες τους να ξεχωρίσουν και να διακριθούν από παρόμοια προϊόντα. Άλλωστε, πολλές φορές οι καταναλωτές συνδέουν το logo μιας εταιρείας με τις υπηρεσίες που επιλέγουν. Το branding, όπως ονομάζεται η διαδικασία αυτή, παίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική ζήτηση. Έτσι το καταναλωτικό κοινό είναι σε θέση να διακρίνει εύκολα τα προσφερόμενα αγαθά, να τα καταναλώσει και, φυσικά, να τα προτείνει και σε άλλους. Το εμπορικό σήμα, σήμερα, αποτελεί ίσως το πιο βασικό χαρακτηριστικό μιας επιχείρησης, αλλά παράλληλα αποτελεί και το αναγνωριστικό κάθε εταιρείας. Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια, με την πρόοδο της τεχνολογίας και της επιστήμης, έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στον τομέα της νευροαπεικόνισης. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι πολλοί επιστήμονες σήμερα που ασχολούνται με το θέμα της νευροεπιστήμης, μπορούν πλέον να μελετήσουν άμεσα τη συχνότητα, τη θέση και το χρόνο της νευρωνικής δραστηριότητας σε έναν πρωτοφανή βαθμό. Το Neuromarketing, επομένως, αποτελεί οποιαδήποτε δραστηριότητα του μάρκετινγκ, που χρησιμοποιεί τις τεχνικές επιστήμης του εγκεφάλου για να περάσει μηνύματα στους καταναλωτές. Δηλαδή, το νευρομάρκετινγκ χρησιμοποιεί τη νέα αυτή επιστήμη ώστε να αποκαλύψει τις υποσυνείδητες σκέψεις και ιδέες με τις οποίες οι καταναλωτές παίρνουν την απόφαση να επιλέξουν ένα προϊόν έναντι ενός άλλου. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις έννοιες του neuromarketing και να προσπαθήσει να εξετάσει αν η νέα αυτή επιστήμη είναι δυνατό να βρει εφαρμογή σε κοινωνικά μηνύματα και, πιο συγκεκριμένα, σε αυτά του ελληνικού Υπουργείου Υγείας κατά την περίοδο της πρώτης έξαρσης του κορωνοϊού στη χώρα μας.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο νευρομάρκετινγκ και η σχέση με τα κοινωνικά μηνύματα – Η περίπτωση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς»el
dc.title.alternativeNeuromarketing and its relation to social messages – The case of the “Stay Home - Stay Safe” campaignel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIt is a common practice for companies that make products or provide services, to emphasize on their trademarks and brands. Trademarks or brands make the goods, or the services discerned among others with the same characteristics. Branding plays a key role in consumer demand. Due to branding, consumers are able to easily make their choice and select among the offered goods, consume them and of course recommend them to others. The brand or the trademark, today, is perhaps the key feature of a business as it characterizes the goods, or the services provided. At the same time, in recent years, with the advancement of technology and science, a lot of progress has been made in neuromarketing. The neuroscientists are able to directly study the frequency, location and timing of neural activity to an unprecedented degree. Neuromarketing, therefore, is any marketing activity that uses the brain science technique to pass messages to consumers. Neuromarketing uses this new science to reveal the subconscious thoughts and ideas with which consumers take the decision to prefer a product over another. The purpose of this paper is to present the concepts of neuromarketing and to try to examine whether this new science could be applied in social messages generated during the first outbreak of corona virus in our country by the Greek Ministry of Health.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΝευρομάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΣυμπεριφοράel
dc.subject.keywordΚοινωνικά μηνύματαel
dc.date.defense2020-11-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»