dc.contributor.advisor | Σαΐτης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Κρητικάκου, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T10:13:25Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T10:13:25Z | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13086 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/509 | |
dc.description.abstract | Εάν κάθε άτομο μέσα σε μια οργανωτική κουλτούρα και κλίμα αντιμετωπίζεται όσο το δυνατόν θετικότερα, τότε και αυτό το άτομο με τη σειρά του, μπορεί να ωθήσει τους άλλους να προσφέρουν στον οργανισμό και στα ενδιαφερόμενα μέρη του το καλύτερο δυνατό. Η ένταξη μπορεί να θεωρηθεί ως η αντανάκλαση της κουλτούραςπου επικρατεί τόσο για το πώς οι εκπαιδευτικοί μαθαίνουν για τη διδασκαλία όσο και για το τι περιλαμβάνει η διδασκαλία. Επιπλέον, ο στόχος της ένταξης είναι η βελτίωση της απόδοσης και της διατήρησης των νέων εκπαιδευτικών, δηλαδή, τόσο για την ενίσχυση όσο και για την πρόληψη της απώλειας ανθρώπινου κεφαλαίου των εκπαιδευτικών, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ανάπτυξης και της μάθησης των μαθητών. Μέσα από όλη τη βιβλιογραφία των ζητημάτων για την οργανωτική κουλτούρα και την ένταξη, διαπιστώνεται η αλληλεπίδρασή τους, η συσχέτισή τους και το γεγονός ότι αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την επαγγελματική ανάπτυξη ενός νέου εκπαιδευτικού. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναδείξει τα σημαντικότερα σημεία της βιβλιογραφίας σχετικά με αυτά τα ζητήματα και να διαπιστώσει μέσω ποσοτικής έρευνας με χρήση ερωτηματολογίου σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, το επίπεδο στο οποίο οι ελληνικές σχολικές μονάδες εφαρμόζουν τις πιο σύγχρονες αντιλήψεις σχετικά με αυτά καθώς και να επιβεβαιώσει τη συσχέτιση μεταξύ του κλίματος, της ένταξης και της επαγγελματικής ανάπτυξης. | el |
dc.format.extent | 105 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Το οργανωσιακό κλίμα και η ένταξη των νέων εκπαιδευτικών στο σχολείο | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | If each person within an organized culture and climate is treated as positively as possible, then that person, can push others to offer the organization and its parts the best possible.
Inclusion can be seen as a reflection of the culture that prevails both in how teachers learn about teaching and what teaching involves.
In addition, the objective of integration is to improve the performance and retention of new teachers, i.e. both to strengthen and prevent the loss of teachers, with the ultimate aim of improving the development and learning of pupils.
Through all the literature about the issues relating to organisational culture and integration, their interaction, their association and the fact that they are decisive factors for the professional development of a new teacher.
The purpose of this work is to highlight the most important points of on these issues and to establish through quantitative research using a questionnaire in newly appointed teachers, the level at which Greek school units apply the most up-to-date perceptions of them and to confirm the correlation between climate, integration and professional development. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Οργανωσιακό κλίμα | el |
dc.subject.keyword | Οργανωσιακή κουλτούρα | el |
dc.subject.keyword | Ένταξη | el |
dc.subject.keyword | Νέοι εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματική ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Έρευνα | el |
dc.date.defense | 2020-11-29 | |