dc.contributor.advisor | Σαΐτης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Γεωργόπουλος, Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T10:09:38Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T10:09:38Z | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13085 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/508 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία 10 χρόνια έχει παρατηρηθεί μια δραματική ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας σε σχέση με την περιγραφή και την ανάλυση της έννοιας της εκπαιδευτικής ηγεσίας και της σχολικής διαχείρισης. Την ίδια στιγμή, οι δυνάμεις της τεχνολογίας της πληροφορίας, της παγκοσμιοποίησης, και της οικονομίας που βασίζεται πλέον στη γνώση, έχουν επιφέρει και έχουν οδηγήσει σε μια εποχή επιταχυνόμενων και καταλυτικών αλλαγών, σε επίπεδο κοινωνιών και σχολείων. Η εκπαιδευτική ηγεσία βρίσκεται στο επίκεντρο αυτών των δραματικών αλλαγών. Ο ΟΟΣΑ, έχει επισημάνει και εντοπίσει τις παγκόσμιες τάσεις σε ότι αφορά τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα/ πλαίσια των επόμενων χρόνων. Αυτές οι τάσεις αφορούν τη διαχείριση της αλλαγής στα σχολεία, την ανάπτυξη και υποστήριξη των σχολικών ηγετών, την επιτυχή προσαρμογή των εκπαιδευτικών σε νέα μοντέλα επαγγελματικής ανάπτυξης, την εξατομικευμένη και συνδυασμένη μάθηση, την αξιοποίηση των πόρων και την οικοδόμηση σχέσεων με την κοινότητα. Οι εκπαιδευτικοί ηγέτες αντιμετωπίζουν πρωτοφανείς πιέσεις σε ένα κλάδο όπου η αξιολόγηση διενεργείται βάση των αποτελεσμάτων. Καθώς αυτές οι περιβαλλοντικές πιέσεις εντείνονται, οι ηγέτες και οι σχολικοί διευθυντές απαιτείται να διαθέτουν περισσότερη κατανόηση, ανεπτυγμένες δεξιότητες και ανθεκτικότητα. | el |
dc.format.extent | 118 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη συμβολή των διευθυντικών στελεχών στην αποτελεσματική λειτουργία των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The last 10 years have seen a dramatic development of scientific research in relation to the description and analysis of the concept of educational leadership and school management. At the same time, the forces of information technology, globalization, and the knowledge-based economy have brought about and led to an era of accelerating and catalytic change, at the level of societies and schools. Educational leadership is at the heart of these dramatic changes. The OECD has identified and identified global trends in the educational environments / contexts of the coming years. These trends include change management in schools, the development and support of school leaders, the successful adaptation of teachers to new models of professional development, individualized and combined learning, the utilization of resources and the building of relationships with the community. Teacher leaders face unprecedented pressures in an industry where evaluation is based on results. As these environmental pressures intensify, leaders and school principals are required to have more understanding, developed skills, and resilience. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Διευθυντικά στελέχη | el |
dc.subject.keyword | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Σχολικές μονάδες | el |
dc.date.defense | 2020-11-29 | |