dc.contributor.advisor | Σαΐτη, Άννα | |
dc.contributor.author | Δεγαΐτας, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T10:06:42Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T10:06:42Z | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13084 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/507 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα έρευνα αντικείμενο μελέτης αποτέλεσε ο τομέας της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ). Στόχος της είναι να αποτυπώσει και να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και τους παράγοντες που εκτιμούν ότι καθιστούν αποτελεσματική την εφαρμογή της στην εκπαιδευτική πράξη. Επίσης, στοχεύει στον προσδιορισμό των κινήτρων που καθορίζουν τη ζήτηση μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών στον χώρο της ΕΑΕ. Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσω ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε από τον ερευνητή για τις ανάγκες της έρευνας. Η έρευνα βασίζεται σε διαστρωματικά δεδομένα, σε δείγμα εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε δομές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής, κατά το σχολικό έτος 2019-2020. Με βάση τα πορίσματα της παρούσας έρευνας, οι εκπαιδευτικοί διατηρούν θετικές στάσεις και αναγνωρίζουν την αξία τόσο της επιμόρφωσης όσο και του θεσμού της παράλληλης στήριξης. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί παρωθούνται κυρίως από αλτρουιστικά και ενδογενή (εσωτερικά κίνητρα), δηλαδή από την ανάγκη τους να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους, να βελτιωθούν ως επαγγελματίες και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σύγχρονου σχολείου που καλύπτει τις ανάγκες όλων των μαθητών/μαθητριών χωρίς διακρίσεις. | el |
dc.format.extent | 90 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση και τη ζήτηση σχετικής μεταπτυχιακής εξειδίκευσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The present research is related to the field of Special Education (SED). The purpose of this study was to capture and investigate the perceptions and expectations of primary school teachers about SED and to point out the factors that they believe make SED more effective in the educational process. In addition, this study aims to identify the incentives that determine the demand for postgraduate programs in the field of Special Education. Data collection was based on a questionnaire, designed by the researcher for the needs of the study. This paper relies on stratified data on a sample of teachers who are employed in primary education, in the prefecture of Attica, during the school year 2019-2020. The findings of this research suggest that teachers recognize the significance and sustain a positive attitude towards additional training and parallel support. Moreover, the findings imply that teachers are mainly driven by altruistic and intrinsic motives, namely their need to enrich their knowledge, professional growth and to be given the ability to meet the requirements of modern, inclusive, and non-discriminating education. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Ειδική αγωγή | el |
dc.subject.keyword | Συνεκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Διαφοροποιημένη διδασκαλία | el |
dc.subject.keyword | Επιμόρφωση | el |
dc.subject.keyword | Μεταπτυχιακή εξειδίκευση | el |
dc.subject.keyword | Κίνητρα | el |
dc.date.defense | 2020-11-29 | |