Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση της επιστήμης του neuromarketing στην άνοδο του επιπέδου υγείας των ασθενών

dc.contributor.advisorΕλευθερίου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜακροπούλου, Νικολίτσα
dc.date.accessioned2020-11-20T14:23:56Z
dc.date.available2020-11-20T14:23:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13050
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/473
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ και την συνεισφορά των τεχνικών της νευροεπιστήμης στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων του καταναλωτικού κοινού. Η συμπεριφορά του καταναλωτή δεν μπορεί να μετρηθεί και να προβλεφθεί χρησιμοποιώντας παραδοσιακές μεθόδους έρευνας, καθώς επηρεάζεται από τα συναισθήματα και τις εμπειρίες του. Δεν υπάρχουν σαφείς απαντήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις του καταναλωτή για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Όμως, η ανάπτυξη και η προώθηση της νευροεπιστήμης προσφέρουν την δυνατότητα στους ερευνητές να κατανοήσουν εν μέρει τη διαδικασία λήψης των αποφάσεων αγοράς και των προτιμήσεων των καταναλωτών για συγκεκριμένες μάρκες. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια προσπάθεια να ερευνηθεί η διαθέσιμη βιβλιογραφία και να αναδειχθεί η επίδραση του νευρομάρκετινγκ στην διαδικασία λήψης αποφάσεων και το ρόλο που κατέχει στην άνοδο του επιπέδου υγείας των ασθενών.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ επίδραση της επιστήμης του neuromarketing στην άνοδο του επιπέδου υγείας των ασθενώνel
dc.title.alternativeThe effect of neuromarketing science on the rise of the patient health levelel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis paper studies the science of neuromarketing and the contribution of neuroscience techniques to the decision-making process of the consumer public. Consumer behavior cannot be measured and predicted using traditional research methods, as it is influenced by emotions and experiences. There are no clear answers about consumer preferences for a particular product or service. However, the development and advancement of neuroscience enables researchers to partially understand the process of making market decisions and consumer preferences for specific brands. This paper is an attempt to research the available literature and highlight the impact of neuromarketing on the decision-making process and its role in raising the level of health of patients.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΜάρκαel
dc.subject.keywordBrandel
dc.subject.keywordΣχεδιασμός πληροφοριώνel
dc.subject.keywordΕπίπεδο υγείας ασθενώνel
dc.date.defense2020-10-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»