dc.contributor.advisor | Σαΐτη, Άννα | |
dc.contributor.author | Μωυσή, Νινέτα | |
dc.date.accessioned | 2020-11-13T07:19:14Z | |
dc.date.available | 2020-11-13T07:19:14Z | |
dc.date.issued | 2020-10-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13027 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/450 | |
dc.description.abstract | Η αναβάθμιση και βελτίωση της εκπαίδευσης που παρέχεται στους κόλπους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτελεί διαχρονικά έναν από τους στρατηγικούς στόχους της εκάστοτε κυβέρνησης, γεγονός που αποτυπώνεται στις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που προωθούνται κατά καιρούς. Στο πλαίσιο αυτό επιδιώκεται η υιοθέτηση μιας εναλλακτικής μορφής εκπαίδευσης, η οποία παρέχεται με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται, μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση, να αποσαφηνιστούν έννοιες που σχετίζονται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, να αναδειχθεί η εξέλιξη, οι μορφές της, η υφιστάμενη τεχνολογία, ακόμα οι δυνατότητες και οι παράγοντες ενσωμάτωσής της στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά της. Παράλληλα, η ερευνητική προσπάθεια αποσκοπεί στη διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την αναγκαιότητα, τη χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητα της ενσωμάτωσης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η έρευνα βασίστηκε στη χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα 120 εκπαιδευτικών. Βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν είναι ότι η συμβολή της εξΑΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι σημαντική και ο ρόλος της στον εμπλουτισμό της παραδοσιακής διά ζώσης διδασκαλίας είναι πολύτιμος. Ωστόσο, απαιτούνται ακόμα προσπάθειες από όλες τις πλευρές, της πολιτείας, των εκπαιδευτικών, των μαθητών/τριών, ώστε η ενσωμάτωσή της να υλοποιηθεί με επιτυχία. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μια νέα πραγματικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία | el |
dc.title.alternative | Distance education. A new reality in the educational process | en |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | Upgrading and improving secondary education is one of the government’s long-term strategic goals, which is reflected in the educational reforms that are being promoted from time to time. In this context, an alternative form of education is being introduced, which is provided by the use of new technologies, distance education. In this paper, the bibliographic review attempts to clarify concepts related to distance education, to highlight its development, its forms, the existing technology, as well as the possibilities and factors of its integration in the educational process, its advantages and disadvantages. At the same time, the research effort aims to investigate the perceptions of secondary school teachers regarding the necessity, usefulness and effectiveness of the integration of distance education. The research was based on the use of a questionnaire on a sample of 120 teachers. The main conclusions that emerged are that the contribution of distance education to the educational process is really important and its role in the enrichment of the traditional live teaching is valuable. However, efforts are still needed from all sides, the state, the teachers, the students, so that its integration can be implemented successfully. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση από απόσταση | el |
dc.subject.keyword | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Διαδίκτυο (Internet) | el |
dc.subject.keyword | Σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2020-11-01 | |