How can a vessel's hull affect fuel consumption
Master Thesis
Συγγραφέας
Τζάνης, Παύλος Πέτρος
Tzanis, Pavlos Petros
Ημερομηνία
2020-10Επιβλέπων
Τσουκνιδής, ΔημήτρηςTsouknidis, Dimitris
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Hull ; Hull cleaning ; Speed optimization ; Fuel consumption ; Kamsarmax ; Aframax ; Data analysis ; AntifoulingΠερίληψη
Ο κύριος σκοπός αυτής της Διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την σχέση της γάστρας ενός καραβιού και που επηρεάζει την κατανάλωση του καυσίμου. H δομή της γάστρας, τα υλικά από τα οποία κατασκευάστηκε η γάστρα, ο χρόνος που χρειάστηκε για να σχεδιαστεί. Ποτέ θεωρείται μια γάστρα τέλεια για ένα ταξίδι, πόσο σημαντικό είναι το μέρος οπού εκτελεί δρομολόγια το εκάστοτε καράβι σε σχέση με την τον τύπο της γάστρας, η μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου και πως μπορεί να το πετύχει το καράβι το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ σημαντική στο οικονομικό κομμάτι στη μακροχρόνια ή βραχυχρόνια ζωή του καραβιού και κάθε κόμβος που πιάνει το καράβι παίζει το δικό του ρόλο. Οι Πλοιοκτήτες μπορούν να πληρώσουν ακριβότερες προστατευτικές μπογιές που δεν θα επιτρέψουν σε μικροοργανισμούς να εμφανιστούν και να κολλήσουν στην γάστρα και την προπέλα του πλοίου. Μπορούν επίσης να πληρώσουν για να καθαρίσουν τη γάστρα τους όσο ακόμα βρίσκεται στο νερό καράβι. Ο καθαρισμός αυτός μπορεί να γίνει με την βοήθεια δυτών αλλά και με μη επανδρωμένα μηχανήματα. Βοηθάει στο οικονομικό κομμάτι και στην καλύτερη απόδοση του καραβιού όσον αφορά την ταχύτητα και την κατανάλωση καυσίμου; Η ταχύτητα του καραβιού παίζει ρόλο στην εκπομπή παραπάνω καυσαερίων και κατά πόσο επηρεάζει το περιβάλλον με τους ρύπους του και την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα;
Τα φορτηγά πλοία τύπου Kamsarmax, είναι ένας νέος τύπος φορτηγού πλοίου τα οποία γνωρίζουν μεγάλη άνοδο όσον αφορά τις παραγγελιές για νεότευκτα καράβια από τους πλοιοκτήτες, και ο λόγος είναι τα χαρακτηριστικά κατασκευής τους. Θα εξετάσουμε πραγματικά στοιχεία ενός Kamsarmax, όπως είναι η ταχύτητα του, η κατανάλωση καυσίμου και οι ώρες που δούλευε η κύρια μηχανή πριν και μετά από έναν υποβρύχιο καθαρισμό.
Δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν αδιύλιστο πετρέλαιο που ονομάζονται Aframax . Έχουν το προσωνύμιο «Dirty Tankers” και είναι απάντηση στην συμφόρηση που γίνεται σε κάποια λιμάνια λόγω της φορτοεκφόρτωσης από μεγαλύτερα δεξαμενόπλοια όπως VLCC που μπλοκάρουν τις διόδους. Πως τα χρησιμοποιούν οι πλοιοκτήτες σε περιοχές όπως η Μεσόγειος και η Αφρική. Θα δούμε επίσης στοιχεία όπως είναι η ταχύτητα του, η κατανάλωση καυσίμου και οι ώρες που δούλευε η κύρια μηχανή πριν και μετά από έναν υποβρύχιο καθαρισμό .