Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι επιδόσεις και η ευημερία των μαθητών στην Ευρωπαϊκή Ένωση στα χρόνια της κρίσης: η περίπτωση της Ελλάδας συγκριτικά

dc.contributor.advisorΜενδρινού, Μαρία
dc.contributor.authorΜανιάτη, Δήμητρα - Άννα
dc.date.accessioned2020-06-24T07:35:44Z
dc.date.available2020-06-24T07:35:44Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12770
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/193
dc.description.abstractΗ παγκόσμια οικονομική κρίση που εκδηλώθηκε το 2008 επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις επιδόσεις των μαθητών στις ευρωπαϊκές χώρες στα χρόνια της οικονομικής κρίσης. Γίνεται αρχικά μια προσέγγιση της οικονομικής κρίσης και των επιπτώσεων που αυτή έχει, κυρίως στον τομέα της εκπαίδευσης. Έπειτα πραγματοποιείται μία εκτενής αναφορά στο πρόγραμμα PISA και παρουσιάζονται σύντομα οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών πριν από την κρίση. Στη συνέχεια, επιχειρείται η παρουσίαση των επιδόσεων των μαθητών στα χρόνια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και η σύγκριση τους με αυτές που υπήρχαν πριν ξεσπάσει η κρίση. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟι επιδόσεις και η ευημερία των μαθητών στην Ευρωπαϊκή Ένωση στα χρόνια της κρίσης: η περίπτωση της Ελλάδας συγκριτικάel
dc.title.alternativeStudent’s performance and prosperity in EU during economic recession: the case of Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENΤhe goal of this paper is to investigate the students’ performance during the financial crisis, which broke out on 2008 and greatly affected the majority of EU member states. First, we present the impact of the crisis to the education system. Next, we present the PISA system and we evaluate students’ performance prior to 2008. After establishing the prior performance of students, we investigate the respective performance during the crisis, and we then compare both cases to identify significant changes on students’ efficiency. Emphasis is given in the case of Greece. Finally, we provide conclusions and remarks based on our study.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΟικονομικές κρίσειςel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subject.keywordΠρόγραμμα PISAel
dc.subject.keywordFinancial crisisel
dc.subject.keywordEducationel
dc.date.defense2020-06-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»