dc.contributor.advisor | Χατζηδήμα, Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Μορφόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2020-06-22T10:46:46Z | |
dc.date.available | 2020-06-22T10:46:46Z | |
dc.date.issued | 2020-06-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12766 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/189 | |
dc.description.abstract | Η διατήρηση της υγείας είναι καθήκον. Λίγοι φαίνεται να συνειδητοποιούν ότι υπάρχει
και κάτι που θα μπορούσαμε να το πούμε φυσική ηθική». (Herbert Spencer, 1820-1903,
Βρετανός φιλόσοφος). Ως δώρο, λοιπόν, θα πρέπει να εκτιμάται η υγεία και ως τέτοιο
αγαθό, με σεβασμό να προστατεύεται.
Στην παρούσα εργασία θα αναφερθώ στην στρατηγική που οι φαρμακοβιομηχανίες
βασίζονται ώστε να τιμολογήσουν τα προς διάθεση φάρμακα και το τι ισχύει στην
Ελλάδα. Επίσης, θα αναφερθώ και στον τρόπο παραγωγής του φαρμάκου και στον τρόπο
προώθησης του. Τονίζοντας την σπουδαιότητα του αγαθού της υγείας, τονίζουμε και την
ειδοποιό διαφορά της από τους υπόλοιπους τομείς του ευρύτερου κλάδου της
Οικονομικής Επιστήμης. Είναι άραγε το ίδιο εύκολο να ορίσεις μία τιμή για ένα
μηχάνημα που κουρεύει το γκαζόν με την τιμή που θα πρέπει να καθορίσεις για ένα
φάρμακο που θα ανακουφίσει έναν ασθενή με ρευματοειδή αρθρίτιδα;
Τέλος ακολουθεί μια παρουσίαση της φαρμακευτικής εταιρίας ΒΙΑΝΕΞ A.E. και μια
συνέντευξη με τον κύριο Ισίδωρος Κουγιουμτζόγλου, Market Access Director της
ΒΙΑΝΕΞ A.E.. | el |
dc.format.extent | 109 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Τιμολόγηση και προώθηση φαρμάκων | el |
dc.title.alternative | Medicines pricing and pharmaceutical marketing | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The preservation of health is a duty. Few seem conscious that there is such a thing as
physical morality. " (Herbert Spencer, 1820-1903, British philosopher). The health should
be valued as a gift and and be protected with respect.
In this master's dissertation, I will refer to the strategy that pharmaceutical companies
rely on to price the drugs and what applies in Greece. I will also talk about how the drug
is produced and how it is promoted. Emphasizing the importance of the good of health, i
also emphasize its noticeable difference from the other sectors of Economics. Is it as easy
as setting a price for a lawn mower with the price you have to set for a drug that will
relieve a patient with rheumatoid arthritis?
Finally, there is a presentation of the pharmaceutical company VIANEX S.A. and an
interview with Mr. Isidoros Kougioumtzoglou, Market Access Director of VIANEX S.A.. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας | el |
dc.subject.keyword | Φάρμακα | el |
dc.subject.keyword | Φαρμακευτικό μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Τιμολόγηση φαρμάκων | el |
dc.date.defense | 2020-06-10 | |