Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωστόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.advisorΚονταράτος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜακρής, Στυλιανός
dc.date.accessioned2020-01-23T10:01:20Z
dc.date.available2020-01-23T10:01:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12578
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1
dc.description.abstractΗ σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από μεγάλη αβεβαιότητα και συνεχείς αλλαγές. Οι επιχειρήσεις που καταφέρνουν να προσαρμόζονται σε αυτές τις αλλαγές έχουν μέλλον και θα καταφέρουν να διατηρήσουν το μερίδιο τους στην αγορά. Οι υπόλοιπες απλά θα εξαφανιστούν. Άλλο ένα γεγονός στις μέρες μας είναι η συνεχής αλλαγή και εξέλιξη της τεχνολογίας. Και σε αυτό τον τομέα υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που δυσκολεύονται να ακολουθήσουν αυτές τις εξελίξεις. Η αγορά σήμερα έχει γίνει παγκόσμια και ενιαία και δεν περιορίζεται στα όρια μιας χώρας. Επομένως οι μεταβολές και οι εξελίξεις επηρεάζουν όλες τις οικονομίες. Είναι φανερό ότι και η βιομηχανία της μόδας είναι μια παγκόσμια αγορά και επομένως οι τάσεις και οι προτιμήσεις των καταναλωτών ξεκινούν από ένα σημείο του πλανήτη και ταχύτατα εξαπλώνονται σε κάθε γωνία του. Η εξέλιξη της τεχνολογίας οδήγησε και στην ανάπτυξη των Logistics τα οποία με την σειρά τους βοήθησαν τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν και να διατηρούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων τους. Η παραδοσιακή βιομηχανία της μόδας με τους χαμηλούς χρόνους απόκρισης τείνει να εξαλειφθεί και την θέση της παίρνει η γρήγορη μόδα με την ταχεία απόκριση και την βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη. Άρα καταλαβαίνουμε ότι η αλυσίδα εφοδιασμού κάθε επιχείρησης είναι ζωτικής σημασίας και ενεργεί ώστε να μειωθούν οι χρόνοι απόκρισης και γενικότερα να μειωθεί ο χρόνος που χρειάζεται ένα προϊόν για να φτάσει από το στάδιο παραγωγής στον τελικό καταναλωτή. Σε αυτή την εργασία θα αναφερθούμε στις έννοιες των Logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και στις διαφορές αυτών. Θα αναλύσουμε πως λειτουργεί η εφοδιαστική αλυσίδα της μόδας και τι προβλήματα παρουσιάζει. Τέλος θα γίνει μια έρευνα για την εταιρεία Zara και θα παρουσιαστούν οι ενέργειες και οι πρωτοποριακές κινήσεις της που την βοήθησαν να εξελιχθεί και να εξαλείψει τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι άλλες επιχειρήσεις στον κλάδο.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑποθήκευση και διανομή ρούχων – καινοτόμες εφαρμογές μεγάλης εμπορικής εταιρείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordLogisticsel
dc.subject.keywordFast fashionel
dc.subject.keywordΒιομηχανία μόδαςel
dc.subject.keywordΔιανομήel
dc.subject.keywordΑποθήκευσηel
dc.subject.keywordRFIDel
dc.date.defense2020-01-16


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»