Στρατηγική ανάλυση ιδιωτικής εκπαίδευσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ιδιωτική εκπαίδευση ; Φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης ; Ανάλυση PEST ; Υπόδειγμα PorterΠερίληψη
Εισαγωγή: Οι δαπάνες του κράτους για την Παιδεία και ειδικότερα για την Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έχουν ελαττωθεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό, με συνέπεια την μείωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του δημόσιου σχολείου, αλλά και του αριθμού των εισακτέων στις ανώτερες και ανώτατες σχολές. Αποτέλεσμα αυτού, ο ανταγωνισμός για τις πιο δημοφιλείς σχολές που πλέον παρουσιάζουν λιγοστές θέσεις εισακτέων να εντείνεται αλλά και να είναι μονόδρομος για τους υποψηφίους η παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση της στρατηγικής του κλάδου της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Υλικό – Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκαν ξενόγλωσσα και ελληνικά άρθρα και συγγράμματα καθώς και έγκυρες διαδικτυακές πηγές σχετικά με το θέμα.
Συμπεράσματα: Τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, με την μορφή εμφανίζουν στις μέρες μας, λειτουργούν συμπληρωματικά με το δημόσιο σχολείο παρέχοντας στους μαθητές επιπλέον διδακτικές ώρες των σχολικών μαθημάτων, για να καταφέρουν με σκοπό να φτάσουν σε καλύτερο επίπεδο αφομοίωσης της ύλης και να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους. Ο βασικός όμως ρόλος, όπως έχει εξελιχθεί, είναι η προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις που δίνουν στην Γ τάξη του Λυκείου και καθορίζει, ανάλογα με την βαθμολογία τους, την είσοδο τους στην πολυπόθητη για τηνη πλειοψηφία από αυτούς, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.