dc.contributor.advisor | Μενδρινού, Μαρία | |
dc.contributor.author | Mαραμή, Μαργαρίτα | |
dc.date.accessioned | 2019-11-26T10:28:18Z | |
dc.date.available | 2019-11-26T10:28:18Z | |
dc.date.issued | 2019-11-19 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12389 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της γλωσσικής πολιτικής και των διδακτικών σεναρίων για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, γίνεται μια εκτενής βιβλιογραφική αναφορά για τους στόχους της γλωσσικής πολιτικής και τον γλωσσικό σχεδιασμό.Στη συνέχεια,παρουσιάζεται η ελληνική πραγματικότητα αναφορικά με τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και τις επιμέρους πτυχές αυτής.Γίνεται ανάλυση και σύγκριση των παραπάνω με τη πραγματικότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία,ενώ παρουσιάζονται δυο εκπαιδευτικά σενάρια:ένα για την Α' και ένα για την Γ΄ Δημοτικού. Τέλος η παρούσα έρευνα παρουσιάζει τα ερευνήματα και τις προτάσεις της για την εκπαιδευτική πολιτική. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Οι πολιτικές της γλώσσας και η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερη/ξένη γλώσσα | el |
dc.title.alternative | Language policies & teaching greek language as a second/foreign language | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this paper is to present the language & teaching policies of the
Greek language, as a second / foreign language. An extensive analysis of the
concerned bibliography on the objectives of linguistic policy and planning is carried
out. Moreover, the paper presents the situation regarding the teaching of Greek
language as a second / foreign language and its particular aspects. The analysis and
compares the case of the Greek language with those of the English and German
languages. It is followed by two educational scenarios: one for the A’ junior high
school grade and one for the C’ junior high school grade.
Finally, this research presents its conclusions and suggestions on the
educational policy. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση αλλοδαπών | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση μεταναστών | el |
dc.subject.keyword | Νεοελληνική γλώσσα | el |
dc.subject.keyword | Γλωσσική πολιτική | el |
dc.date.defense | 2019-11-19 | |