Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι πολιτικές της γλώσσας και η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερη/ξένη γλώσσα

dc.contributor.advisorΜενδρινού, Μαρία
dc.contributor.authorMαραμή, Μαργαρίτα
dc.date.accessioned2019-11-26T10:28:18Z
dc.date.available2019-11-26T10:28:18Z
dc.date.issued2019-11-19
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12389
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της γλωσσικής πολιτικής και των διδακτικών σεναρίων για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, γίνεται μια εκτενής βιβλιογραφική αναφορά για τους στόχους της γλωσσικής πολιτικής και τον γλωσσικό σχεδιασμό.Στη συνέχεια,παρουσιάζεται η ελληνική πραγματικότητα αναφορικά με τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και τις επιμέρους πτυχές αυτής.Γίνεται ανάλυση και σύγκριση των παραπάνω με τη πραγματικότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία,ενώ παρουσιάζονται δυο εκπαιδευτικά σενάρια:ένα για την Α' και ένα για την Γ΄ Δημοτικού. Τέλος η παρούσα έρευνα παρουσιάζει τα ερευνήματα και τις προτάσεις της για την εκπαιδευτική πολιτική.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟι πολιτικές της γλώσσας και η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερη/ξένη γλώσσαel
dc.title.alternativeLanguage policies & teaching greek language as a second/foreign languageel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe purpose of this paper is to present the language & teaching policies of the Greek language, as a second / foreign language. An extensive analysis of the concerned bibliography on the objectives of linguistic policy and planning is carried out. Moreover, the paper presents the situation regarding the teaching of Greek language as a second / foreign language and its particular aspects. The analysis and compares the case of the Greek language with those of the English and German languages. It is followed by two educational scenarios: one for the A’ junior high school grade and one for the C’ junior high school grade. Finally, this research presents its conclusions and suggestions on the educational policy.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση αλλοδαπώνel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση μεταναστώνel
dc.subject.keywordΝεοελληνική γλώσσαel
dc.subject.keywordΓλωσσική πολιτικήel
dc.date.defense2019-11-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»