Show simple item record

Ψηφιακός μετασχηματισμός στην λιανική πώληση. Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜαυρίκου, Αγγελική
dc.date.accessioned2019-11-25T08:53:07Z
dc.date.available2019-11-25T08:53:07Z
dc.date.issued2019-11-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12377
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας, είναι να αναλύσουμε την έννοια του ψηφιακού μετασχηματισμού. Να κατανοήσουμε το πόσο σημαντική διαδικασία είναι για όλες τις επιχειρήσεις και για όλους τους κλάδους. Είναι ένα ζήτημα που αφορά όλους τους οργανισμούς και θα πρέπει να δώσουν την σημασία που χρειάζεται, έτσι ώστε να μπορέσουν να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και να παραμείνουν βιώσιμες. Η ψηφιακή εποχή έχει έρθει. Βρισκόμαστε σε αρχικό επίπεδο ακόμη και ειδικά στην χώρα της Ελλάδας. Παρόλα αυτά, καλό θα ήταν να ενδιαφερθούμε για τις αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν στο άμεσο μέλλον και να είμαστε προετοιμασμένοι για αυτές. Η διαδικασία της ψηφιακής μετατροπής είναι μία αρκετά δύσκολη και περίπλοκη υπόθεση. Απαιτούνται μεγάλα χρηματικά ποσά για να ανταποκριθούν στις ψηφιακές αλλαγές και οπωσδήποτε εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο θα καταφέρει να τα βγάλει εις πέρας. Σαν διαδικασία είναι χρονοβόρα και φυσικά απαιτεί υπομονή απ’ τους επιχειρηματίες. Στην παρούσα εργασία, θα εστιάσουμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εξέλιξη του στην χώρα μας. Η Ελλάδα, συγκριτικά με τις υπόλοιπες χώρες, δεν έχει προσαρμοστεί ιδιαίτερα στην ψηφιακή εποχή. Η διαδικασία είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο. Στο τελευταίο μέρος, για την καλύτερη κατανόηση της έννοιας του ψηφιακού μετασχηματισμού, ακολουθεί η εφαρμογή αυτής της διαδικασίας σε μία ελληνική επιχείρηση. Ο κλάδος ο οποίος μελετήθηκε, ήταν της λιανικής πώλησης και η επιχείρηση η οποία επιλέχθηκε ήταν οι Υπεραγορές Σκλαβενίτη ΑΒΕΕ. Εφαρμόζοντας την ψηφιακή μετατροπή, σε μία επιχείρηση γνωστή σε όλους μας, είναι ευκολότερο να κατανοήσουμε το θέμα της εργασίας και να καταλήξουμε σε κάποια γενικά συμπεράσματα.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός στην λιανική πώληση. Μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeDigital transformation in retail. The case of Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this paper is to analyze the meaning of Digital Transformation in order to understand, how important process is for all the enterprises and sectors. It is an issue that concerns all organizations and they should not make light of this, so that they can maintain a competitive advantage and remain viable. The digital era has already come, but we are still at the initial level, especially in Greece. However, we would be concerned about the changes that are going to take place in the near future and be prepared for them. The process of digitization is a difficult and also a complicated case. Essential requirements to meet the digital changes are some large sums of money and certainly qualified staff who will be able to pull out the task. Due to this time-consuming process businessmen must be patient and collected. As for this paper, we will focus to the digital transformation and its development in our country. Comparing Greece with other countries, we can safely conclude that it is not particularly adapted to the digital era because the process is still at an early stage. In the last part, to understand better the concept of digital transformation, we will go through a Greek company which has integrate the process. The industry which was studied was the retail and the business which was selected was Supermarkets Sklavenitis SA. Applying digital conversion, in a company known to all of us, it is easier to understand the issue of the project and reach some general conclusions.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΤεχνολογίαel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.date.defense2019-11-07


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»