dc.contributor.advisor | Ραπτόπουλος, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Σμυρλή, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T07:45:16Z | |
dc.date.available | 2019-11-08T07:45:16Z | |
dc.date.issued | 2019-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12285 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο ρόλος της εκπαίδευσης ως μέσο προώθησης των εθνικών στόχων ενός κράτους, της Τουρκίας. Ειδικότερα, εξετάζονται οι σχέσεις τις οποίες επιδιώκει να καλλιεργήσει η Τουρκία με τις χώρες της Κεντρικής Ασίας, μέσω της ανάπτυξης εκπαιδευτικών δράσεων. Μέσα από έρευνα σε επίσημα κείμενα της Τουρκίας, σε τουρκικές οργανώσεις αλλά και διεθνείς οργανισμούς, προκύπτει ότι η Τουρκία επιχείρησε να διεισδύσει στα νεότευκτα κράτη της Κεντρικής Ασίας αμέσως μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, προκειμένου να ενσωματώσει την περιοχή στη σφαίρα επιρροής της. Ένα σημαντικό μέσο για να επιτύχει τους στρατηγικούς της στόχους αποτελεί η εκπαίδευση. Μελετώνται, επομένως, οι εκπαιδευτικές δράσεις που ανέπτυξε η Τουρκία με τις χώρες του Καζακστάν, του Κιργιστάν, του Ουζμπεκιστάν, του Τατζικιστάν και του Τουρκμενιστάν, από την κήρυξη της ανεξαρτησίας τους, και ιδιαίτερα από την ανάληψη της διακυβέρνησης της Τουρκίας από το κόμμα «Δικαιοσύνη και Ανάπτυξη», έως σήμερα. Από τη μελέτη προκύπτει ότι η εκπαίδευση και γενικότερα η εργαλειοποίηση ακαδημαϊκών συνεργειών και δράσεων είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί ως μέσο για την προώθηση στόχων εξωτερικής πολιτικής, γεγονός το οποίο συμβαίνει στην περίπτωση της Τουρκίας | el |
dc.format.extent | 131 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η εκπαίδευση στο πλαίσιο του τουρκικού ευρασιανισμού: οι εκπαιδευτικές δράσεις της Τουρκίας στις χώρες της Κεντρικής Ασίας | el |
dc.title.alternative | Education and Turkish eurasianism: educational actions of Turkey in Central Asia | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this thesis is to explore the role of education as a means of promoting the national goals of a state, Turkey. In particular, it examines the relations Turkey seeks to cultivate with the countries of Central Asia through the development of educational actions. Through research in official Turkish texts, Turkish organizations as well as international organizations, it emerges that Turkey attempted to enter the neonatal states of Central Asia immediately after the collapse of the Soviet Union in order to integrate the region into its region. Education is an important means of achieving its strategic goals. The educational actions Turkey has developed with the countries of Kazakhstan, Kyrgyzstan, Uzbekistan, Tajikistan and Turkmenistan are therefore being studied, since their declaration of independence, and in particular by Turkey's administration of Justice and Development ", until today. The study shows that education and the more general use of academic synergy and action tools can be used as a means of promoting foreign policy goals, as is the case in Turkey. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Τουρκία | el |
dc.subject.keyword | Κεντρική Ασία | el |
dc.subject.keyword | Εργαλειακή χρήση εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Ήπια Ισχύς (Soft Power) | el |
dc.date.defense | 2019-10-22 | |