dc.contributor.advisor | Ασδεράκη, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Μόνιου, Ζωή | |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T10:17:49Z | |
dc.date.available | 2019-11-07T10:17:49Z | |
dc.date.issued | 2019-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12273 | |
dc.description.abstract | Οι Σχολικές Συμπράξεις στο πλαίσιο του Erasmus+ αποτελούν πολύ δημοφιλή Προγράμματα της ΕΕ στον χώρο της σχολικής εκπαίδευσης. Η παρούσα εργασία προσεγγίζει τις Σχολικές Συμπράξεις Erasmus+ ως εργαλεία εξευρωπαϊσμού. Υποστηρίζεται ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε Σχολικές Συμπράξεις αποτελεί διαδικασία εξευρωπαϊσμού μέσω της κοινωνικοποίησης και της κοινωνικής μάθησης, η οποία επηρεάζει θετικά το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για την περαιτέρω εισαγωγή μίας ευρωπαϊκής διάστασης στη σχολική ζωή. Υποστηρίζεται επίσης ότι η αλλαγή αυτή αντικατοπτρίζεται στις στάσεις και στις περαιτέρω δράσεις με ευρωπαϊκό ενδιαφέρον της σχολικής τους μονάδας. Η εργασία επικεντρώθηκε στις Σχολικές Συμπράξεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των ετών έγκρισης 2014 και 2015. Από τη μελέτη των στοιχείων και την έρευνα μέσω ερωτηματολογίου σε δείγμα 91 εκπαιδευτικών προκύπτει ότι η συνεργασία σε ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο συνδέεται θετικά με το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών και των μονάδων τους για «ακόμα περισσότερη Ευρώπη» στο σχολείο και αναδεικνύεται η ανάγκη για περαιτέρω έρευνα. | el |
dc.format.extent | 161 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Η Ευρώπη στο σχολείο: οι σχολικές συμπράξεις Erasmus+ ως εργαλεία εξευρωπαϊσμού | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | School Partnerships within the Erasmus+ framework are very popular EU Programmes in the field of school education. This study approaches Erasmus+ School Partnerships as tools of europeanization. It is argued that the participation of teachers in school partnerships is a process of europeanization through socialization and social learning, which positively influences teachers' interest in the further introduction of a European dimension in school life. It is also argued that this change is reflected in their school’s attitudes and further actions with a European interest. The study focused on secondary School Partnerships approved in 2014 and 2015. Based on the data and on questionnaire research to a sample of 91 teachers, it is demonstrated that cooperation in a European context is positively linked to the interest of teachers and their institutions for "even more Europe" in school and that further research is needed. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Εξευρωπαϊσμός | el |
dc.subject.keyword | Erasmus+ | el |
dc.subject.keyword | Ευρωπαϊκή διάσταση | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Σχολική σύμπραξη | el |
dc.subject.keyword | Europeanization | el |
dc.subject.keyword | European dimension | el |
dc.subject.keyword | School partnerships | el |
dc.subject.keyword | Social learning | el |
dc.date.defense | 2019-02-25 | |