Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσδεράκη, Φωτεινή
dc.contributor.authorΜόνιου, Ζωή
dc.date.accessioned2019-11-07T10:17:49Z
dc.date.available2019-11-07T10:17:49Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12273
dc.description.abstractΟι Σχολικές Συμπράξεις στο πλαίσιο του Erasmus+ αποτελούν πολύ δημοφιλή Προγράμματα της ΕΕ στον χώρο της σχολικής εκπαίδευσης. Η παρούσα εργασία προσεγγίζει τις Σχολικές Συμπράξεις Erasmus+ ως εργαλεία εξευρωπαϊσμού. Υποστηρίζεται ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε Σχολικές Συμπράξεις αποτελεί διαδικασία εξευρωπαϊσμού μέσω της κοινωνικοποίησης και της κοινωνικής μάθησης, η οποία επηρεάζει θετικά το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για την περαιτέρω εισαγωγή μίας ευρωπαϊκής διάστασης στη σχολική ζωή. Υποστηρίζεται επίσης ότι η αλλαγή αυτή αντικατοπτρίζεται στις στάσεις και στις περαιτέρω δράσεις με ευρωπαϊκό ενδιαφέρον της σχολικής τους μονάδας. Η εργασία επικεντρώθηκε στις Σχολικές Συμπράξεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των ετών έγκρισης 2014 και 2015. Από τη μελέτη των στοιχείων και την έρευνα μέσω ερωτηματολογίου σε δείγμα 91 εκπαιδευτικών προκύπτει ότι η συνεργασία σε ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο συνδέεται θετικά με το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών και των μονάδων τους για «ακόμα περισσότερη Ευρώπη» στο σχολείο και αναδεικνύεται η ανάγκη για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent161el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ Ευρώπη στο σχολείο: οι σχολικές συμπράξεις Erasmus+ ως εργαλεία εξευρωπαϊσμούel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENSchool Partnerships within the Erasmus+ framework are very popular EU Programmes in the field of school education. This study approaches Erasmus+ School Partnerships as tools of europeanization. It is argued that the participation of teachers in school partnerships is a process of europeanization through socialization and social learning, which positively influences teachers' interest in the further introduction of a European dimension in school life. It is also argued that this change is reflected in their school’s attitudes and further actions with a European interest. The study focused on secondary School Partnerships approved in 2014 and 2015. Based on the data and on questionnaire research to a sample of 91 teachers, it is demonstrated that cooperation in a European context is positively linked to the interest of teachers and their institutions for "even more Europe" in school and that further research is needed.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΕξευρωπαϊσμόςel
dc.subject.keywordErasmus+el
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκή διάστασηel
dc.subject.keywordΚοινωνική μάθησηel
dc.subject.keywordΣχολική σύμπραξηel
dc.subject.keywordEuropeanizationel
dc.subject.keywordEuropean dimensionel
dc.subject.keywordSchool partnershipsel
dc.subject.keywordSocial learningel
dc.date.defense2019-02-25


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»