dc.contributor.advisor | Ελευθερίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Πρεμέτης, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2019-07-25T06:19:34Z | |
dc.date.available | 2019-07-25T06:19:34Z | |
dc.date.issued | 2019-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12104 | |
dc.description.abstract | Το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι πολυδάπανο κι αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή ανθρώπινου κεφαλαίου στο εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα επίπεδα της εργασιακής ικανοποίησης (ΕΙ) που αντλούν οι εκπαιδευτικοί καθώς αποτελούν τον κινητήριο μοχλό της εκπαίδευσης κάθε χώρας. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει και να προσδιορίσει την επίδραση του τύπου σχολείου, της εργασιακής σχέσης, των χρόνων υπηρεσίας και της περιοχής υπηρέτησης στα επίπεδα ΕΙ των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο ώστε να μετρηθεί η ΕΙ του δείγματος κι η διανομή του ερωτηματολογίου έγινε σε σχολεία όλης της χώρας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η ΕΙ των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης διαφέρει ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας τους και της περιοχής υπηρέτησής τους ενώ ο τύπος του σχολείου κι η σχέση εργασίας των εκπαιδευτικών δεν επιδρούν σημαντικά στην ΕΙ τους. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Η εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα | el |
dc.title.alternative | The job satisfaction of primary school teachers in Greece | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The largest source of human capital in the educational system is the School staff, and thus the costliest. It is important to identify the level of Job Satisfaction (JS) that teacher and the rest of the personnel experience. The purpose of this thesis is to examine and determine how the type of school, working relation, years of service and area of service affect the JS of teachers in Greece. We used a questionnaire to collect data, which was distributed throughout Greece. According to the results, teacher’s JS is affected by the years of service and the area of service, while factors like the type of school and working relation do not have significant effect. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Εργασιακή ικανοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Δημόσιο - ιδιωτικό σχολείο | el |
dc.subject.keyword | Μόνιμοι - συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Χρόνια υπηρεσίας | el |
dc.subject.keyword | Περιοχή υπηρέτησης | el |
dc.date.defense | 2019-07-17 | |