dc.contributor.advisor | Κότιος, Άγγελος | |
dc.contributor.author | Βότση, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2018-12-11T08:18:31Z | |
dc.date.available | 2018-12-11T08:18:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11798 | |
dc.description.abstract | Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, οι διαρκώς μεταβαλλόμενες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες κατέστησαν απαραίτητο τον επαναπροσδιορισμό προτεραιοτήτων στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση δίνεται σήμερα στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων που θεωρείται πλέον ένας από τους σημαντικότερους τομείς που θα συμβάλει ώστε η Ένωση να καταφέρει να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις προκλήσεις της Κοινωνίας της Γνώσης. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η περιγραφή των ευρωπαϊκών πολιτικών εκπαίδευσης ενηλίκων από τη δεκαετία του ’90, και ιδιαίτερα από το 2000 έως σήμερα με στόχο να διερευνηθεί ο αντίκτυπος στην ελληνική πολιτική εκπαίδευσης ενηλίκων. Ειδικότερα, θα περιγραφούν οι νέες τάσεις εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι μεταρρυθμίσεις στον τομέα εκπαίδευσης ενηλίκων και τα χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ προγράμματα που υλοποιούνται στην Ελλάδα. | el |
dc.format.extent | 81 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Οι νέες τάσεις της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | On the threshold of the 21st century, the continuously changing socioeconomic conditions rendered necessary a redefinition of priorities within the European Union. More and more emphasis is being placed today on adult education and training which is considered one of the most important sectors than can help the European Union to respond successfully to the challenges of the Knowledge Society. The present paper attempts to describe European policies on Adult Education and Training since the 90’s and, particularly, since 2000 in order to investigate the impact on Greek adult education policy. Specifically, we will describe the recent European trends in adult education, the reforms than have been effected in Greece in that sector as well as the related programmes that are currently funded in Greece by the European Union. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Τάσεις | el |
dc.subject.keyword | ΕΣΠΑ | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων | el |
dc.subject.keyword | Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.subject.keyword | Τομεακά επιχειρησιακά προγράμματα | el |
dc.subject.keyword | Περιφερειακά επιχειρησιακά προγράμματα | el |
dc.date.defense | 2018-11-23 | |