Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚότιος, Άγγελος
dc.contributor.authorΒότση, Ελένη
dc.date.accessioned2018-12-11T08:18:31Z
dc.date.available2018-12-11T08:18:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11798
dc.description.abstractΣτο κατώφλι του 21ου αιώνα, οι διαρκώς μεταβαλλόμενες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες κατέστησαν απαραίτητο τον επαναπροσδιορισμό προτεραιοτήτων στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση δίνεται σήμερα στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων που θεωρείται πλέον ένας από τους σημαντικότερους τομείς που θα συμβάλει ώστε η Ένωση να καταφέρει να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις προκλήσεις της Κοινωνίας της Γνώσης. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η περιγραφή των ευρωπαϊκών πολιτικών εκπαίδευσης ενηλίκων από τη δεκαετία του ’90, και ιδιαίτερα από το 2000 έως σήμερα με στόχο να διερευνηθεί ο αντίκτυπος στην ελληνική πολιτική εκπαίδευσης ενηλίκων. Ειδικότερα, θα περιγραφούν οι νέες τάσεις εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι μεταρρυθμίσεις στον τομέα εκπαίδευσης ενηλίκων και τα χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ προγράμματα που υλοποιούνται στην Ελλάδα.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟι νέες τάσεις της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ευρωπαϊκή Ένωσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENOn the threshold of the 21st century, the continuously changing socioeconomic conditions rendered necessary a redefinition of priorities within the European Union. More and more emphasis is being placed today on adult education and training which is considered one of the most important sectors than can help the European Union to respond successfully to the challenges of the Knowledge Society. The present paper attempts to describe European policies on Adult Education and Training since the 90’s and, particularly, since 2000 in order to investigate the impact on Greek adult education policy. Specifically, we will describe the recent European trends in adult education, the reforms than have been effected in Greece in that sector as well as the related programmes that are currently funded in Greece by the European Union.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΤάσειςel
dc.subject.keywordΕΣΠΑel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκωνel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subject.keywordΤομεακά επιχειρησιακά προγράμματαel
dc.subject.keywordΠεριφερειακά επιχειρησιακά προγράμματαel
dc.date.defense2018-11-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»