dc.contributor.advisor | Χλωμούδης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Κόλλια, Κωνσταντίνα - Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T10:44:19Z | |
dc.date.available | 2018-12-10T10:44:19Z | |
dc.date.issued | 2018-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11781 | |
dc.description.abstract | Η ναυτιλία σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελεί ένα δυναμικό κλάδο του οποίου η
ευημερία επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την εθνική οικονομία κάθε μεμονωμένης
χώρας. Επιπλέον, έχει την ικανότητα να τονώνει την εξωστρέφεια της χώρας μέσω
της συμμετοχής στο διεθνές εμπόριο, να δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, να
βελτιώνει την παραγωγικότητά της και να συμβάλει με θετικό τρόπο στο ΑΕΠ.
Ωστόσο, η ανοδική πορεία του ναυτιλιακού κλάδου αναχαιτίστηκε από την
παγκόσμια οικονομική κρίση και την παρατεταμένη περίοδο ύφεσης την οποία
βιώνουν οι περισσότερες χώρες. Για την Ελλάδα ο κλάδος της ναυτιλίας αποτελεί το
βασικό πυλώνα ανάπτυξής της ενώ διαθέτει μακρά πορεία και αρκετά ανταγωνιστικά
πλεονεκτήματα. Μία από τις βασικές δραστηριότητες της ναυτιλιακής βιομηχανίας
είναι η συμμετοχή στο διεθνές εμπόριο και ως εκ τούτου οι μεταφορές
εμπορευμάτων. Η διάρθρωση των μεταφορών του ναυτιλιακού κλάδου έχει αλλάξει
τα τελευταία χρόνια, ενώ παρατηρείται η λειτουργία του τμήματος της εφοδιαστικής
αλυσίδας. Η βασική ευθύνη του τελευταίου είναι η διακίνηση εμπορευμάτων με
ασφάλεια, διατηρώντας την ποιότητα των μεταφορών και έχοντας στο επίκεντρο την
ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών. Στα πλαίσια συγγραφής της παρούσας
εργασίας πραγματοποιήθηκε μία μελέτης περίπτωσης στο Λιμάνι του Πειραιά όπου
εντοπίστηκε η λειτουργία του τμήματος της εφοδιαστικής αλυσίδας και η διάρθρωσή
του. Τέλος, σε μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη λειτουργία του εντοπίστηκαν
κάποια στοιχεία σχετικά με την πορεία της διακίνησης εμπορευμάτων το τελευταίο
χρονικό διάστημα, μετά την εκδήλωση της οικονομική κρίσης. | el |
dc.format.extent | 69 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Κρίση σε ναυτιλία και οικονομία. Η οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας του Λιμένος Πειραιώς | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Global shipping is a dynamic industry whose prosperity greatly affects the national
economy of each individual country. In addition, it has the capacity to stimulate the
country's outward orientation through participation in international trade, to create
new jobs, to improve its productivity and to contribute positively to GDP. However,
the upward trend in the shipping industry has been hampered by the global economic
crisis and the prolonged recession period experienced by most countries. For Greece,
the shipping industry is the main pillar of its development and has a long track record
and quite competitive advantages. One of the core activities of the shipping industry is
participation in international trade and hence freight transport. The structure of
shipping in the shipping industry has changed over the last few years, while the
supply chain is operating. The primary responsibility of the latter is to move goods
safely, while maintaining the quality of transport and focusing on meeting customer
requirements. In the context of writing this paper a case study was carried out at the
Port of Piraeus where the operation of the supply chain division and its structure was
identified. Finally, in a survey conducted in its operation, some data on the progress
of freight traffic in the last time, following the onset of the economic crisis, were
identified. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Κρίση σε οικονομία και ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Εφοδιαστική αλυσίδα | el |
dc.subject.keyword | Πειραιάς | el |
dc.date.defense | 2018-11-05 | |