Η χρήση μεθόδων της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού από την WIND Ελλάς: από μαχητής της επιβίωσης αναδείχθηκε σε δυναμικό παίκτη της αγοράς
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ; Δυναμικός παίκτης της αγοράς ; WIND ΕλλάςΠερίληψη
Μέσα στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης η Wind Ελλάς κλήθηκε να μετασχηματιστεί σε επίπεδο παραγωγής και υπηρεσιών. Η μετάβαση σε ένα νέο πρότυπο παραγωγής διήρκεσε δύο περίπου χρόνια, στη διάρκεια των οποίων η WIND Ελλάς απέκτησε νέους μετόχους - που πίστεψαν στις προοπτικές της εταιρείας και δεσμεύτηκαν στην ανάκαμψη της, διαμόρφωσε ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο - ευέλικτο, απλό, με έλεγχο του κόστους σε όλα τα σημεία και διατύπωσε μια νέα επιχειρηματική ταυτότητα ώστε να διεκδικήσει μια νέα, ελπιδοφόρα θέση στην αγορά.
Στη δύσκολη αυτή πορεία, οι προκλήσεις ήταν πολλές και δύσκολες. Δύο αλλεπάλληλες χρηματοοικονομικές αναδιαρθρώσεις, απολύτως επιτυχημένες, έθεσαν τις βάσεις για την οικονομική εξυγίανση του οργανισμού. Στη συνέχεια, τολμηρές αλλαγές στη λειτουργία και τη δομή της εταιρείας αποκατέστησαν την ανταγωνιστικότητά της και έφεραν στα χέρια του πελάτη της περισσότερη αξία. Η οικονομική και επιχειρησιακή ευρωστία της WIND μεταφράστηκε σε νέες επενδύσεις για υποδομές και στρατηγικές συνεργασίες που επηρεάζουν συνολικά το τοπίο της ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών. Ολοκληρώνοντας μία τριετία επιτυχούς μετασχηματισμού, το Δεκέμβριο του 2012 διαμορφώνει ένα νέο όραμα για το μέλλον της WIND Ελλάς. Θέλουνε να είναι ο “Challenger” της ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών, η εταιρεία που θα ξεχωρίζει σε ελληνικό αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς βελτιώνουν διαρκώς τις υπηρεσίες τους αλλά και τον τρόπο που λειτουργούν σε κάθε τομέα της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, ώστε να δίνουν στους πελάτες, στους ανθρώπους και στους μετόχους τους συστηματικά αυξανόμενη αξία.
Το νέο όραμα της WIND γέννησε την ανάγκη μιας νέας εταιρικής κουλτούρας που θα εμπνέεται από αυτό, θα το ενθαρρύνει και θα το κάνει πράξη μέσα από την προσπάθεια κάθε εργαζόμενου.