Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧλωμούδης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚοτσορέ, Μαρία Αργυρώ
dc.date.accessioned2018-11-22T07:02:53Z
dc.date.available2018-11-22T07:02:53Z
dc.date.issued2018-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11613
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία θα ασχοληθεί με θέματα της μεταφορικής αλυσίδας που έχει αντίκτυπο και στο τομέα της door to door μεταφοράς. Συνεπώς θα αναφερθώ στην οργάνωση λιμενικών επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα στην οργάνωση των τερματικών υποδοχής εμπορευματοκιβωτίων. Επίσης θα αναφερθεί ο ρόλος που έχουν τα λιμάνια στο θέμα της ιδιωτικοποίησης, καθότι η τάση ιδιωτικοποίηση είναι ένα ζήτημα που προϋπήρχε και πριν την κρίση, αλλά εν μέσω οικονομικής κρίσης εντάθηκε και επιταχύνθηκε. Τέλος στην εργασία αυτή αναφέρεται και η τάση των mega carriers να γίνουν global operator που κρίνεται ως ένα από τα σημαντικά αποτελέσματα που έφερε η παγκόσμια κρίση του 2008 και η εργασία αυτή θα ολοκληρωθεί μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθεί στο προσδιορισμό των οικονομικών κρίσεων κάνοντας σχετικές αναφορές στην ιστορική ανασκόπηση αλλά και στην πρόσφατη οικονομική κρίση. Στη συνέχεια το δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτύξει την οικονομική κρίση, αλλά και τις επιπτώσεις της στην ναυτιλιακή βιομηχανία εξετάζοντας τη περίοδο άνθησης αλλά και τους παράγοντες που επιδείνωσαν την κρίση στην αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καθώς επίσης και την οικονομική κρίση και στις θετικές αντιλήψεις που δημιουργήθηκαν μέσω αυτής. Το τρίτο κεφάλαιο θα εμβαθύνει στη μελέτη της αγοράς των μεταφορών εξετάζοντας τις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες, τις κάθετες και οριζόντιες ολοκληρώσεις, τις συμμαχίες στο κλάδο των μεταφορών, τα ολιγοπώλια καθώς και το ρόλο των λιμένων ως κρίκος της μεταφορικής αλυσίδας. Όπως επίσης θα εξετάσει την έννοια της ιδιωτικοποίησης και τους τρόπους εφαρμογής της στους λιμένες, ενώ θα αναφέρει και ποια είναι τα κίνητρα για ιδιωτικοποίηση λιμένων, όπως επίσης και τα ωφελήματα και μειονεκτήματα από κάτι τέτοιο. Θα παρουσιαστούν στη συνέχεια αναλυτικά οι τρόποι ιδιωτικοποίησης, η μίσθωση διοίκησης, η χρηματοδοτική μίσθωση, η εξ’ ολοκλήρου πώληση των περιουσιακών στοιχείων του λιμένα αλλά και η πώληση μετοχών στον ιδιωτικό τομέα. Έπειτα, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο θα γινεί αναφορά στον ορισμό της λιμενικής βιομηχανίας και στο τι σημαίνει κρίση στην λιμενική βιομηχανία, αλλά και στις επιδράσεις που δέχτηκε η λιμενική βιομηχανία από την οικονομική κρίση του 2008και θα γίνει μια αναφορά στους mega carriers και στην μετατροπή τους σε πολλές περιπτώσεις μετά την κρίση σε global operators αλλά και στις συμμαχίες της liner αγοράς, κλείνοντας την εργασία με τα συμπεράσματα που δημιουργήθηκαν κατά την διαδρομή της εκπόνησης της εργασίας.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΚρίση στην ναυτιλία και την οικονομία και η οργάνωση λιμενικών επιχειρήσεων κρίκων της μεταφορικής αλυσίδαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis paper will deal with transport chain issues that also have an impact on door to door transport. I will therefore refer to the organization of port operations and more specifically to the organization of container reception terminals. It will also mention the role of ports in privatization, as privatization tends to be a pre-crisis issue, but in the midst of economic crisis it has intensified and accelerated. Finally, this work also mentions the tendency of the mega carriers to become a global operator, which is judged to be one of the major results of the 2008 global crisis and this work will be completed through four chapters. More specifically, the first chapter will refer to the identification of economic crises by referring to the historical review and the recent economic crisis. Then the second chapter will develop the economic crisis and its impact on the shipping industry by examining the flowering period and the factors that exacerbated the crisis in container shipping market as well as the economic crisis and the positive perceptions created through this. The third chapter will deepen in the transport market study looking at the global supply chains, vertical and horizontal integrations and alliances in the transport sector, oligopolies and the role of ports as a link in the transport chain. It will also examine the concept of privatization and how it will be implemented in ports, and it will also indicate what incentives to privatize ports, as well as the benefits and disadvantages of it. The following will be presented in detail on how to privatize, lease, administer, lease, sell the port assets in full, and sell shares in the private sector. After the fourth and final chapter will refer to the definition of the port industry and what it means crisis in the port industry, but also the influence received by the port industry by the financial crisis of 2008kai will become a reference to the mega carriers in their conversion in many cases after the crisis in global operators and in liner market alliances, closing the work with the conclusions that were drawn in the course of the work.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΚρίσηel
dc.subject.keywordΝαυτιλίαel
dc.date.defense2018-11-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»