Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρώματα συναισθήματα και neuromarketing

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΓρίβα, Βαρβάρα
dc.date.accessioned2018-11-21T08:02:39Z
dc.date.available2018-11-21T08:02:39Z
dc.date.issued2018-07-20
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11601
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του Neuromarketing σε συνδυασμό με αυτή του Marketing και του Branding. Μέσα από την ανάλυση της συνήθειας των καταναλωτών θα δούμε τη διαδικασία επιλογής προϊόντων ανάλογα με το χρώμα και τα συναισθήματα που προκαλούν οι διαφημίσεις και η παρουσίαση των προϊόντων. Θα αναλύσουμε την επίδραση των χρωμάτων και των συναισθημάτων που δημιουργούνται στο καταναλωτικό κοινό μέσω των διαφημίσεων και τις προτιμήσεις που έχουν οι καταναλωτές κινούμενοι από την παρουσίαση των προϊόντων χωρίς πάντα να κάνουν επιλογές ανάλογα με την ποιότητα αυτών. Έτσι λοιπόν θα καταλήξουμε στο πόσο σπουδαίος είναι ο ρόλος του Neuromarketing στη λήψη αποφάσεων και στη συμπεριφορά των καταναλωτών.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΧρώματα συναισθήματα και neuromarketingel
dc.title.alternativeColors emotions and neuromarketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe aim of this Diploma thesis is to study the science of Neuromarketing combined with that of Marketing and Branding. Through the analysis of consumer habit, we will see the product selection process based on the color and feelings of advertising and the presentation of the products. We will analyze the effect of colors and feelings created on the consumer through advertisements and consumer preferences driven by the presentation of products without always making choices depending on their quality. In the end we will come up with the importance of Neuromarketing's role in decision-making and consumer behavior.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordBrandingel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΣυναίσθημαel
dc.subject.keywordΧρώματαel
dc.date.defense2018-07-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»