Κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης. Η στρατηγική της Google
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Δεσπόζουσα θέση ; Κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης ; Google ; Στρατηγική ; ΑνταγωνισμόςΠερίληψη
Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει το φαινόμενο της κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης. Επίσης αναλύει κάτω από ποιες προϋποθέσεις οι πολιτικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις θεωρούνται καταχρηστικές και άρα απαγορεύονται. Η επιλογή του θέματος της εργασίας έγινε λόγω του ενδιαφέροντος που έχει η ικανότητα μιας επιχείρησης με δεσπόζουσα θέση να δραστηριοποιείται στην αγορά εξουδετερώνοντας κάθε ανταγωνισμό. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στην εταιρία Google. Η ιστορική αναδρομή από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα δείχνει πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και άλλαξε τα δεδομένα στον τομέα της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Από την άλλη, μέσα από την παρουσίαση της στρατηγικής και του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρίας φαίνεται πως έχει καταφέρει να περιορίσει τον ανταγωνισμό και να διευρύνει την κυριαρχία της στον συγκεκριμένο τομέα.