Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη δυνατότητας εφαρμογής Loyalty Points System στο Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού μέσω ανάλυσης του υφιστάμενου τρόπου λειτουργίας του και της τάσης των καταναλωτών

dc.contributor.advisorΠαντελίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΣαμούρης, Μάριος
dc.date.accessioned2018-11-05T09:04:04Z
dc.date.available2018-11-05T09:04:04Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11507
dc.description.abstractΤο Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού (ΕΚΕΜΣ) αποτελεί τη μεγαλύτερης δυναμικότητας εκμετάλλευση του Ελληνικού Στρατού. Βασική αποστολή του είναι ο εφοδιασμός των Μονάδων και των Υπηρεσιών του Στρατού που εδρεύουν στην ευρύτερη περιοχή του Λεκανοπεδίου Αττικής αλλά και η παροχή υπηρεσιών λιανεμπορίου, ευρείας κλίμακας, στους δικαιούχους επισκέψεως Στρατιωτικών Εξυπηρετήσεων. Στο συγκεκριμένο τμήμα, η δραστηριότητα που αναπτύσσεται από το ΕΚΕΜΣ δύναται να προσομοιαστεί, άμεσα, με αντίστοιχη ιδιωτικής επιχείρησης λιανικού εμπορίου. Το γεγονός αυτό αποτέλεσε και το εναρκτήριο λάκτισμα μίας σειράς ενεργειών από την Ηγεσία και τα όργανα του ΕΚΕΜΣ, με στόχο την προσέγγισή του ως ανταγωνιστική επιχείρηση, δυνατή να διευρύνει της δυνατότητες και τη δραστηριότητά της. Στο πλαίσιο των ενεργειών αυτών, συμπεριλαμβάνεται η υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων άμεσα εφαρμόσιμων στον κλάδο και η μελέτη εφαρμογής συστημάτων αύξησης της ανταγωνιστικότητας μέσω της μεγιστοποίησης των πωλήσεων. O πλέον διαδεδομένος τρόπος προς αυτή την κατεύθυνση, ευρέως χρησιμοποιούμενος από τον ανταγωνισμό, είναι η εγκατάσταση συστήματος προσήλωσης μέσω επιβράβευσης ή εναλλακτικά Loyalty Point System. Προκειμένου ωστόσο να ελεγχθούν τα πιθανά οφέλη από την εγκατάσταση ενός τέτοιου συστήματος, πρέπει πρώτα να διενεργηθεί μια δομημένη σειρά αναλύσεων ως προς τη χρησιμότητα εφαρμογής του. Ξεκινώντας την ανάλυση, γίνεται μια ιστορική αναδρομή και παρουσίαση του ΕΚΕΜΣ, των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών που αυτό παρέχει. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται εκτενής ανάλυση της δομής και του υφιστάμενου τρόπου λειτουργίας, με την περαιτέρω ανάπτυξη των κανονισμών που τη διέπουν. Για την περαιτέρω εξαγωγή συμπερασμάτων, πραγματοποιείται έρευνα των παραγόντων του υποβάθρου οι οποίοι θα μπορούσαν δυνητικά να επηρεάσουν την εξέλιξη του υπό εξέταση αλλά και παρόμοιων εγχειρημάτων. Σταδιακά, για το σκοπό αυτό, αξιοποιούνται οι PEST Analysis για την ανάλυση του μακροπεριβάλλοντος, η ανάλυση των 5 δυνάμεων του Porter για τη διερεύνηση του ενδοκλαδικού περιβάλλοντος και η ανάλυση του ενδοεπιχειρησιακού περιβάλλοντος σε συνδυασμό με SWOT Analysis για το ΕΚΕΜΣ. Σε συνέχεια αυτών, παρατίθενται τα οικονομικά στοιχεία του ΕΚΕΜΣ, όπως αυτά προκύπτουν από τον ετήσιο ισολογισμό του, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιείται ανάλυση με χρήση αριθμοδεικτών. Με την αξιοποίηση όλων των παραπάνω, η δομή της παρούσης προσαρμόζεται στη διερεύνηση του εγχειρήματος εφαρμογής ενός Loyalty Point System στο ΕΚΕΜΣ. Αρχικά, απαραίτητη χαρακτηρίζεται η ανάλυση της αναγκαιότητας ενός τέτοιου εγχειρήματος. Η βάση για αυτό, κείτεται στην παράθεση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την έρευνα που διενεργήθηκε στο ΕΚΕΜΣ με τη μορφή ερωτηματολογίου. Έχοντας καταστήσει σαφή την ύπαρξη της παραπάνω ανάγκης, ακολουθεί η παρουσίαση του ακαδημαϊκού υποβάθρου το οποίο διέπει τη λειτουργία των συστημάτων προσήλωσης ενώ παράλληλα αναλύονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους με βάση τη σκοπιμότητα αλλά τις δυνατότητες που η εφαρμογής τους δύναται να παρέχει. Επικουρικά στο έργο της έρευνας και προς την καλύτερη κατανόηση της φιλοσοφίας λειτουργίας των προγραμμάτων αυτών πραγματοποιείται ανάλυση του προγράμματος επιβράβευσης πελατών όπως αυτό εφαρμόζεται σε ηγετική επιχείρηση του κλάδου του λιανεμπορίου. H παρούσα έρευνα ολοκληρώνεται με τον συνδυασμό των κατά ενότητα συμπερασμάτων και στοιχείων για την παρουσίαση ενός Loyalty Point System, προσαρμοσμένου και κατάλληλου προς εφαρμογή στο ΕΚΕΜΣ. Αυτό πραγματοποιείται με την παρουσίαση του ίδιου του προγράμματος, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, του νομικού πλαισίου που το διέπει καθώς και του αναγκαίου υλικοτεχνικού εξοπλισμού για την πλήρη εγκατάσταση και λειτουργία του.el
dc.format.extent238el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜελέτη δυνατότητας εφαρμογής Loyalty Points System στο Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού μέσω ανάλυσης του υφιστάμενου τρόπου λειτουργίας του και της τάσης των καταναλωτώνel
dc.title.alternativeStudy for the application of Loyalty Points System in the Military Supply Center through current data and customer trends' analysisel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe Military Supply Center is the Hellenic Army’s store with the greatest capabilities. The Center’s main mission is providing supplies to the Armed Forces stationed in Attica, but also providing retail trade services to those who retain the right το make use of its facilities. Regarding that, the Military Supply Center operates like any other private retail trading company. This fact, made the Center’s administration and commanding officers to take action towards it’s dynamic expansion, through business coordinated procedures. The action that takes place is based on adopting the most modern and affective methods and also the study of applying systems to increase competiveness through achieving maximum sales rate. It is established that the best way, most common used in the retail industry, is the application of a Loyalty Point System. In order to test the possible positive effects of such a system’s application, we must first examine thoroughly the usefulness of its implementation. Initiating our analysis, there is the Center’s origins and historical review, a mention of its infrastructure and facilities along with the services provided in them. Following that, the organizational chart, the current operating methods and their legal framework are analyzed. For the purpose of enabling further conclusions, a background check is made regarding the facts that could play a critical part in this, or similar, project’s development. Gradually, towards this direction the following methods are used: Pest analysis (analysis of the macroeconomic environment), Porter’s five forces analysis (analysis of the intra-industry environment), analysis of the intra-corporate environment and SWOT Analysis. After these analyses, the financial figures of the Center are shown, based on its annual statement of account, while economic indicators are used to determine its status. With the all the critical factors stated above, the research focuses in the application of a Loyalty Point System in the Military Supply Center. Initially, we examine the necessity of such an application. To prove this, we have to use the results of the field research that took place in the Center in the form of a questionnaire. Through this step, the research moves forward towards studying the deployment of a Loyalty Point System and generally the factors that define the special characteristics of a Customer Loyalty Program, its feasibility and its capabilities. To enhance our grab of understanding about how reward based systems work, there is a case study regarding the methods of a leader enterprise in the field of retail market. Combining all the data gathered through every step of the process, the research concludes by presenting a Loyalty Point System which is adapted and tailored to the Center’s particular practices. Furthermore, its exact structure, its special characteristics and the legal framework are stated, followed by the equipment which is necessary for its full installment.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΕλληνικός Στρατόςel
dc.subject.keywordΥπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΑνταγωνισμόςel
dc.subject.keywordΟικονομικά στοιχείαel
dc.subject.keywordSWOT analysisel
dc.subject.keywordLoyalty Point Systemel
dc.date.defense2018-10-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»