Πως η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού επηρεάζει την επικοινωνία εργοδοσίας - διοίκησης - εργαζομένων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ; ΕπικοινωνίαΠερίληψη
Στην εποχή μας οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν διάφορες καταστάσεις που επηρεάζουν την λειτουργία τους. Η παγκοσμιοποίηση, η οικονομική κρίση, το μεταναστευτικό, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, ο ανταγωνισμός είναι κάποιες από αυτές τις καταστάσεις που επηρεάζουν εκτός από την βιωσιμότητα μιας επιχείρησης και την εσωτερική της ισορροπία.
Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού που από πολύ παλιά έκανε την εμφάνισή της στον εργασιακό χώρο, εκτός από την οργανωσιακή βελτίωση των επιχειρήσεων έχει και τον πολύ σημαντικό ρόλο της βελτίωσης της Επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων, των διοικητικών στελεχών και των εργοδοτών.
Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού αλλά και με τα οφέλη που έχει το σημαντικό αυτό χαρακτηριστικό, η Επικοινωνία, στην σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης. Θα ασχοληθούμε με το ηγετικό προφίλ των προϊσταμένων και την σωστή εφαρμογή των στρατηγικών που έχουν ορισθεί από την Διοίκηση, την δομή της ιεραρχίας και πως σε όλα αυτά έρχεται η Επικοινωνία με τα πλεονεκτήματά της να ισορροπήσει και να φέρει τα βέλτιστα ποιοτικά και οικονομικά αποτελέσματα για την επιχείρηση, μειώνοντας τα κόστη, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα.