Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ και νευρομάρκετινγκ στα κοινωνικά προβλήματα

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΓυρνά, Ηλιάνα
dc.date.accessioned2018-06-14T07:39:12Z
dc.date.available2018-06-14T07:39:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11254
dc.description.abstractΣε μία κοινωνία που τα συμφέροντα υπερνικούν την ηθική και την αξιοπρέπεια το μάρκετινγκ μπορεί να φανεί μια από τις λύσεις στην άμβλυνση πολλών σημαντικών κοινωνικών προβλημάτων που μαστίζουν τις σημερινές μας κοινωνίες. Προβλήματα όπως η μόλυνση του περιβάλλοντος, η έλλειψη δημόσιας υγείας, η μη πρόληψη ασθενειών, η διαφόρων μορφών βία (ενδοοικογενειακή, σεξουαλική, σχολική) είναι τομείς που το μάρκετινγκ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να επιφέρει ουσιαστικά αποτελέσματα. Στον αντίποδα όλων αυτών στέκεται η αλόγιστη και χωρίς ανθρωπιά "εκμετάλλευση " των λειτουργιών του μάρκετινγκ. Άλλωστε έχουμε συνηθίσει και αυτή προβάλλεται θα έλεγε κανείς, την παράδοξη μορφή του, εκείνη που θέλει τους καταναλωτές άβουλα όντα που ακολουθούν την μάζα και την εποχή. Μέσα από αυτή την ειδική λειτουργία του μάρκετινγκ, γεννάται ο όρος κοινωνικό μάρκετινγκ το οποίο με την βοήθεια της νευροεπιστήμης γεννάν το νευρομάρκετινγκ και ο συνδυασμός των δύο αυτών τομέων μπορεί να αποτελέσει ένα δυνατό όπλο αντιμετώπισης των σοβαρών κοινωνικών ζητημάτων. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει σε αρχικό στάδιο την σημασία και έννοια του μάρκετινγκ και στην συνέχεια να εντοπιστούν οι αρχές και οι τρόποι με τους οποίους εκείνο λειτουργεί σε διαφορετικούς κοινωνικούς τομείς, παίρνοντας διαφορετικές μορφές, όπως είναι το κοινωνικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υγείας, έχοντας ως σύμμαχο την νευροεπιστήμη. Στην εργασία αυτή εντοπίζεται ο τρόπος που το μάρκετινγκ έχει εφαρμοστεί ευεργετικά στις 4 κατηγορίες κοινωνικών προβλημάτων σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση του Κotler.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.titleΗ εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ και νευρομάρκετινγκ στα κοινωνικά προβλήματαel
dc.title.alternativeThe implementation of marketing and neuromarketing principles in social problemsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn a society where interests override ethics and dignity, marketing can be seen as one of the solutions to mitigating many important social problems that plague our current societies. Problems such as environmental pollution, lack of public health, non-prevention of illnesses, various forms of violence (domestic, sexual, school) are issues where marketing can be used and bring about real results. At the opposite of all of these stands the inexpedient "exploitation" of the marketing functions. Besides, we are accustomed to the fact that this one is being projected, one would say, to its paradoxical form, the one that wants consumers to be passive beings who follow the mass and the time. Through this special marketing function, the term social marketing is born which, with the help of neuroscience, generates neuro-marketing, and the combination of these two sectors can be a powerful weapon against serious social issues. The aim of this paper is to highlight primarily the importance and the concept of marketing, and then, to identify the principles and the ways in which it operates in different social sectors, taking different forms, such as social marketing and health marketing, having the neuroscience as a partner. This paper identifies how marketing has been beneficial in the 4 categories of social problems according to Kotler's categorization.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΚοινωνικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚοινωνικά προβλήματαel
dc.subject.keywordΝευρομάρκετινγκel
dc.subject.keywordSocial marketingel
dc.subject.keywordSocial problemsel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.date.defense2018-05-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»