Η παιχνιδοποίηση στις ελληνικές επιχειρήσεις και η επίδρασή της στην εκπαίδευση προσωπικού
Gamification in greek bussinesses and its impact on personel training
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Παιχνιδοποίηση ; Εκπαίδευση προσωπικού ; Εμπειρική έρευνα ; ΕλλάδαΠερίληψη
Η παιχνιδοποίηση αποτελεί ένα επίκαιρο θέμα σε διάφορους τομείς εφαρμογής. Ορίζεται ως η εφαρμογή των στοιχείων βάσει των οποίων σχεδιάζονται τα παιχνίδια, όπως οι προκλήσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμό, τα σήματα/κονκάρδες και οι πίνακες κατάταξης - σε ένα περιβάλλον εκτός του παιχνιδιού, όπως είναι αυτό των εταιριών, με σκοπό την επίτευξη διαφόρων στόχων.
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει εάν οι ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την παιχνιδοποίηση ως εργαλείο για την εκπαίδευση προσωπικού. Στο πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας αναλύεται η θεωρία γύρω από την παιχνιδοποίηση και περιγράφονται οι τεχνικές της καθώς και οι τρόποι χρήσης τους σε εταιρικά περιβάλλοντα.
Στο δεύτερο μέρος της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζεται η εμπειρική έρευνα η οποία σχεδιάστηκε με την χρήση ερωτηματολογίου ώστε να απαντήσει στα ερευνητικά ερωτήματα που θέσαμε. Τέλος, παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα από τα οποία προκύπτει ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις οι οποίες συμμετείχαν στο ερωτηματολόγιο δεν χρησιμοποιούν το gamification. Επίσης, οι εργαζόμενοι θα είχαν θετική απόδοση με την εφαρμογή αυτού του τύπου εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα επεξεργάστηκαν με την χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS 23.