dc.contributor.advisor | Γκούσιος, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.author | Κολούτσου, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2018-06-08T08:52:15Z | |
dc.date.available | 2018-06-08T08:52:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11249 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια της πολυπολιτισμικότητας. Η ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια έχει έρθει αντιμέτωπη να συνυπάρξει με διαφορετικές πολιτισμικές κουλτούρες. Αυτή η κοινωνική αλλαγή έχει φέρει στο προσκήνιο θέματα που χρήζουν επίλυσης. Πάνω σε αυτόν τον άξονα και για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που πιθανόν δημιουργούνται η ελληνική πολιτεία πήρε κάποια μέτρα στηριζόμενη, πάντα, στις αρχές και τις υποδείξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλων διεθνών οργανισμών, όπως είναι η UNESCO. Αυτή η αλλαγή άρχισε να εμπλέκει ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, η οποία δείχνει να κατανοεί την ανάγκη για αλλαγές στη θεσμοθέτηση. Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ευβοίας, παρά τη γενικότερη ελλειπή τους επιμόρφωση σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, φαίνεται να κατανοούν τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν προκύψει και να προσπαθούν να προσαρμοστούν σε αυτές για την αρμονική συνύπαρξη, την αλληλοαποδοχή και τη γνωστική ευημερία όλων των μαθητών και μαθητριών. | el |
dc.format.extent | 125 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Πολυπολιτισμικότητα και πολυγλωσσία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μία μελέτη περίπτωσης του νομού Ευβοίας | el |
dc.title.alternative | Multiculturalism and multilingualism in primary education. A case study of county Evia | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The present work deals with the concept of multiculturalism. Greek society has, in recent years, been confronted with different cultures. This social change has brought to the fore issues that need to be resolved. On this term and in addressing the problems posed by the Greek state, it has taken some measures based always on the principles and suggestions of the European Union and other international organizations such as UNESCO. This change began to involve the entire educational community, which seems to understand the need for changes in institutionalization. Primary school teachers in the prefecture of Evia, despite their general lack of education in intercultural education, they seem to understand the particular circumstances that have arisen and try to adapt to them for the harmonious coexistence, acceptance and cognitive well-being of all students. | el |
dc.contributor.master | Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Πολυπολιτισμικότητα | el |
dc.subject.keyword | Πολυγλωσσία | el |
dc.subject.keyword | Νομοθετικό πλαίσιο | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Ευρώπη | el |
dc.subject.keyword | Ελλάδα | el |
dc.subject.keyword | Διεθνείς οργανισμοί | el |
dc.date.defense | 2017-11 | |