Strategy development in the context of quality frameworks for education in emergencies - The case of British Council in Greece
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Education ; Education in emergencies ; Non-formal education ; Quality assuranceΠερίληψη
Η ανάπτυξη στρατηγικής στο πλαίσιο πλαισίων ποιότητας για την εκπαίδευση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό εργαλείο για παρόχους εκπαίδευσης που στοχεύουν στην ενσωμάτωση των παιδιών προσφύγων στην τυπική εκπαίδευση και την κοινωνία στην Ευρώπη. Ο στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας ήταν να εντοπιστούν και να αξιολογηθούν τα υπάρχοντα πλαίσια διασφάλισης της ποιότητας και να εφαρμοστεί το πιο σχετικό σε μια μελέτη περίπτωσης και συγκεκριμένα στο Εκπαιδευτικό Κέντρο του British Council στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στο Σκαραμαγκά. Αυτή η εμπειρία μας οδήγησε σε συμπεράσματα γύρω από στρατηγικές αρχές για την ανάπτυξη προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης για τα παιδιά πρόσφυγες.