Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρδάλη, Αγγελική
dc.contributor.authorΓραμμένος, Λάζαρος
dc.date.accessioned2018-02-21T07:26:32Z
dc.date.available2018-02-21T07:26:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10957
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να μελετηθεί από τη μια το θαλάσσιο εμπόριο σιδηρομεταλλεύματος και από την άλλη τα σημαντικότερα λιμάνια της παγκόσμιας διαχείρισης αυτού. Με τον τρόπο αυτό η εργασία επιχειρεί να δώσει ένα εφ’ όλης της ύλης θεωρητικό πλαίσιο σχετικά με την διακίνηση του σιδηρομεταλλεύματος παγκοσμίως, αλλά και πιο συγκεκριμένα της θαλάσσιας μεταφοράς του και των υποδομών και αναδομών που εμπλέκονται στην διαδικασία μεταφοράς του και μεταφόρτωσής του. Από την μελέτη, προκύπτει ότι οι κυριότερες χώρες εξαγωγής είναι η Αυστραλία (1η θέση) και η Βραζιλία (2η θέση) με ποσοστό περίπου 57% και 26% αντίστοιχα των συνολικών παγκόσμιων εξαγωγών (σύμφωνα με τα στοιχεία για το έτος 2015). Η Κίνα είναι, μακράν, ο μεγαλύτερος εισαγωγέας σιδηρομεταλλεύματος και με τις εισαγωγές της το 2015 να προσεγγίσει τους 930 εκατομμύρια τόνους που εισάγει για το 68% του παγκόσμιου σιδηρομεταλλεύματος. Η Ιαπωνία βρίσκεται στη δεύτερη θέση, εισάγοντας περίπου 130 εκατομμύρια τόνους, που είναι περίπου το 10% των παγκόσμιων εισαγωγών σιδηρομεταλλεύματος. Όσον αφορά στα κυριότερα λιμάνια διακίνησης σιδηρομεταλλεύματος, στις δύο πρώτες θέσεις κατά την εξαγωγή του είναι το λιμάνι του Hedland στην Αυστραλία και το λιμάνι του Ponte De Madeira στην Βραζιλία, ενώ από πλευράς εισαγωγής στις δύο πρώτες θέσεις παγκοσμίως βρίσκονται η Σιγκαπούρη και το Ρότερνταμ, παλεύοντας το ένα με το άλλο για την πρωτιά. Τάσεις οι οποίες αναγνωρίστηκαν και σημειώθηκαν είναι η τάση για την αύξηση των μεγεθών των πλοίων, τον εκσυγχρονισμό των λιμανιών με έργα υποδομής και τις συμμαχίες που διαμορφώνουν οι ναυτιλιακές εταιρίες για να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις του κλάδου.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤο θαλάσσιο εμπόριο του σιδηρομεταλλεύματος και τα μεγαλύτερα λιμάνια διαχείρισής του. Μια συγκριτική παρουσίασηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe present thesis attempts to study on the one hand the iron ore trade and, on the other hand, the most important ports of its global transportation. In this way, the thesis attempts to provide a theoretical framework for the worldwide evolution of the specific commodity, but also more specifically for the maritime transport and the infrastructure and rises involved in the process of transport and transshipment. The presentation shows that the main exporting countries are Australia (1st place) and Brazil (2nd place) with about 57% and 26% respectively of total world exports (according to data for the year 2015. China is, by far, the largest iron ore importer and with its imports in 2015 it reaches the 930 million tons it imports for 68% of the world iron ore. Japan is in second place, importing some 130 million tonnes, which is about 10% of world iron ore imports. With regard to the main iron ore ports, Port of Hedland in Australia and Ponte de Madeira in Brazil are the top 2 exporting iron ore ports and Singapore and Rotterdam are the top 2 in terms of iron ore imports, struggling with each other for the first. Trends which were recognized and underlined during the thesis was the trend for the increased dry bulk ship sizes, the modernization of the ports by implementing infrastructure projects and the strategic alliances formed by the shipping companies to overcome the difficult challenges the industry is facing.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΘαλάσσιο εμπόριο του σιδηρομετάλλευματοςel
dc.subject.keywordΛιμάνια διαχείρισηςel
dc.subject.keywordΣύγχρονες τάσειςel
dc.subject.keywordΕισαγωγές εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματοςel
dc.subject.keywordΠλοία μεταφοράς σιδηρομεταλλεύματοςel
dc.subject.keywordIron ore seaborn tradeel
dc.subject.keywordPorts handling iron oreel
dc.subject.keywordWorld trendsel
dc.subject.keywordImports exports of iron oreel
dc.subject.keywordShips tranproting iron oreel
dc.date.defense2018-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»