Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒλάχος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΜπακάλη, Αναστασία
dc.date.accessioned2018-01-26T10:08:46Z
dc.date.available2018-01-26T10:08:46Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10929
dc.description.abstractΗ λειτουργία του bunkering αποτελεί ένα πάρα πολύ σημαντικό συστατικό στην ναυτιλιακή βιομηχανία. Στην παρούσα διατριβή αναλύονται όλες οι πτυχές της λειτουργίας του Bunkering, καθώς και ότι έχει να κάνει με αυτήν. Μία εκτενής ανάλυση πραγματοποιείται στα καύσιμα που χρησιμοποιούνται στην σημερινή αγορά. Στον τρόπο με τον οποίο οι πλοιοκτήτες προμηθεύονται τα καύσιμα για τα πλοία τους και πως μπορούν να διαχειριστούν τον όποιο κίνδυνο από τις συνεχείς διακυμάνσεις τις αγοράς. Επίσης ιδιαίτερη έμφαση γίνεται στο τρόπο που θα αναπτυχθεί η ναυτιλία στο μέλλον, χρησιμοποιώντας καύσιμα φιλικά με το περιβάλλον και τα θετικά και αρνητικά αντίκτυπα που θα έχει κάτι τέτοιο στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά. Η παρούσα διατριβή ξεκινάει με μία ανάλυση των ναυτιλιακών καυσίμων, παρουσιάζοντας τα είδη καυσίμων που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγω από τα πλοία. Ο σχεδιασμός των μηχανών και πως η σχεδίαση τους βοηθάει στην βελτιστοποίηση της καύσης ανάλογα με το εκάστοτε καύσιμο που χρησιμοποιείται, και οι ευκαιρίες που ανοίγονται στην αγορά και πρόκειται να υλοποιηθούν στο μέλλον. Στην συνέχεια ακολουθεί μία ανάλυση της αγοράς των ναυτιλιακών καυσίμων. Αναλύονται οι συμμετέχοντες στην αγορά αυτή, και ο τρόπος λειτουργίας και παραγόντων που επηρεάζουν αυτήν. Ξεκινώντας από τον τρόπο της παραγγελίας μέχρι την στιγμή της παράδοσης. Η αγορά του πετρελαίου, οι παράγοντες που την επηρεάζουν σε συνδυασμό με την παγκόσμια οικονομία αναλύονται επίσης παρακάτω. Στο τέταρτο κεφάλαιο μία πλήρης αναφορά στο θεσμικό πλαίσιο που αφορά τις ρυπάνσεις από διαδικασίες πετρέλευσης, οι κυρώσεις και οι εξελίξεις διαχρονικά παρατίθενται. Το τελευταίο κεφάλαιο έχει να κάνει με το μέλλον τις ναυτιλίας, τα εναλλακτικά ναυτιλιακά καύσιμα που θα έρθουν να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα, με σκοπό να δημιουργηθούν πιο οικονομικά καύσιμα αλλά και να συμβιβάζονται με το θεσμικό πλαίσιο του μέλλοντος.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleH διαδικασία του Bunkering και το συναφές κόστος κίνησης σαν στοιχείο της ανταγωνιστικότητας ενός εμπορικού πλοίουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe operation of bunkering is a very important component in the shipping industry. In this dissertation, all aspects of Bunkering's operations and market are analyzed, as well as that it has to do with it. An extensive analysis is made of the fuels used in the current market. The way in which shipowners obtain fuel for their ships and how they can manage any risk from the constant fluctuations of the market. Also, special emphasis is placed on how shipping will develop in the future, using environmentally friendly fuels and the positive and negative impacts this will have on the global maritime market. This thesis begins with an analysis of marine fuels, presenting the types of fuels used primarily by ships. The design of the engines and how their design helps to optimize combustion according to the fuel used, and the opportunities that are open to the market and will be implemented in the future. An analysis of the market for marine fuels follows. It analyzes the participants in this market, the way they work and the factors that affect it. Starting from the way of order until the moment of delivery. The oil market, the factors that influence it in conjunction with the global economy are also analyzed. In the fourth chapter a complete reference in the institutional framework related to pollution from bunkering procedures, sanctions and developments over time are listed. The last chapter has to do with the future of shipping, alternative marine fuels that will replace existing ones in order to create more fuel-efficient fuels but also be compatible with the institutional framework of the future.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακή βιομηχανίαel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακά καύσιμαel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακή αγοράel
dc.subject.keywordΠετρέλαιοel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»