dc.contributor.advisor | Παντουβάκης, Άγγελος | |
dc.contributor.author | Ρέλλος, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T11:28:16Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T11:28:16Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10720 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διαχείριση της ποιότητας και
συγκεκριμένα στη διαχείριση της ποιότητας στη ναυτιλία και τα λιμάνια. Η
εργασία δομείται μέσα από 6 κεφάλαια.
Το πρώτο κεφάλαιο εστιάζει στην έννοια της ποιότητας, τις διαστάσεις
της και τη σχέση της με τις άλλες αρχές αλλά και την εφαρμογή της σε
υπηρεσίες.
Το δεύτερο κεφάλαιο διαχειρίζεται και αναπτύσσει την Διοίκηση
Ολικής Ποιότητας (Τotal Quality Management) ξεκινώντας από το
παραδοσιακό μοντέλο και τις βασικές αρχές και την εφαρμογή τους και
φτάνοντας στα κόστη και οφέλη της εφαρμογής. Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει
τα εργαλεία ελέγχου ολικής ποιότητας.
Το 4ο κεφάλαιο αναλύει τα συστήματα διαχείρισης και ελέγχου TQM
και συγκεκριμένα τα μοντέλα ISO, EFTQM και ISSC, ενώ το πέμπτο
κεφάλαιο εστιάζει στην εφαρμογή του TQM στη ναυτιλία, αναλύοντας τις
ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά της ναυτιλίας και στη διοίκησης της
ποιότητας στο χώρο των λιμένων.
Το έκτο κεφάλαιο αναπτύσσει την εφαρμογή του TQM στις
ναυτιλιακές επιχειρήσεις containership και στα λιμάνια υποδοχής, μέσα από
τέσσερα (4) case studies. | el |
dc.format.extent | 81 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | TQM: Η περίπτωση των containerships και των λιμένων υποδοχής τους | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | This paper focuses on quality management and specifically the quality
management in shipping and ports. The project is structured into 6 chapters.
The first chapter focuses on the concept of quality, its dimensions and
relationship with other authorities and the implementation of services.
The second chapter manages and develops Total Quality Management
(TQM) starting from the traditional model and the basic principles as well as
their implementation and reaching the costs and benefits of application. The
third chapter analyzes total quality control tools.
Chapter 4 analyzes the TQM management and control systems and
specific models ISO, EFTQM and ISSC, while the fifth chapter focuses on the
implementation of TQM in shipping, analyzing the peculiarities and
characteristics of shipping and the quality management in the field of ports.
The sixth chapter develops the application of TQM in maritime
containership companies and host ports, through four (4) case studies. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el |
dc.subject.keyword | TQM | el |
dc.subject.keyword | EFTQM | el |
dc.subject.keyword | ISSC | el |
dc.subject.keyword | Containership | el |
dc.subject.keyword | Case study | el |